ارسال به دیگران پرینت

دولت | سفر دولت

دومین روز سفر دولت به کرمان +ویدئو

دولت سیزدهم در دور نخست سفرهای استانی خود به دیار کریمان به عنوان مقصد نهایی این دور از سفرها رسید و همراه با آیت الله سیدابراهیم رییسی، وزیران و معاونان رییس جمهور نیز به نقاط مختلف این استان سفر کرده اند.

دومین روز سفر دولت به کرمان +ویدئو

دومین روز سفر دولت به کرمان

دولت سیزدهم در دور نخست سفرهای استانی خود به دیار کریمان به عنوان مقصد نهایی این دور از سفرها رسید و همراه با آیت الله سیدابراهیم رییسی، وزیران و معاونان رییس جمهور نیز به نقاط مختلف این استان سفر کرده اند تا با بررسی میدانی، مشکلات و موانع پیش روی توسعه این دیار شناسایی و تلاش برای حل آنها تشدید شود. 

روز نخست سفر دولت به پهناورترین استان کشور با حضور رییس جمهور در بین فعالان اقتصادی این استان و نیز ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم دیار کریمان همراه بود.

برای کسب اطلاع از جزییات نخستین روز سفر دولت به کرمان باما همراه باشید.

رییس‌جمهور در دومین روز سفر خود به دیار کریمان، صبح جمعه پیش از سفر به شهرستان جیرفت، با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد. آیت‌الله سیدابراهیم رییسی بعد از قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدای کرمان با آرمان های امام راحل (ه) و شهدا تجدید پیمان کرد.

رییس جمهور در دومین روز سفر خود به کرمان صبح جمعه عازم شهرستان جیرفت در جنوب استان شد و وزیران نیز هرکدام در شهرستان ها حضور یافته اند تا به نمایندگی از دولت مشکلات آنها را بررسی کنند.

رییس‌جمهور وارد جیرفت شد

بررسی مشکلات شهرستان های جنوب استان که از محرومیت های مختلف رنج می برند از جمله برنامه های رییس جمهور در این سفر است. همچنین پیش از ظهر امروز قرار است آیت الله رییسی با اقشار مختلف مردمی در جیرفت دیدار و در جمع آنان سخنرانی کند.

بازدید هوایی رییس‌جمهور از جنوب کرمان شروع شد

دومین برنامه رییس‌جمهور که صبح جمعه در دومین سفر استانی خود به کرمان وارد جیرفت شد بازدید هوایی از منطقه با بالگرد بود. برخی وزیران و نیز مسئولان استانی از جمله استاندار ، آیت الله سید ابراهیم رییسی را در این بازدید هوایی همراهی می کنند.

 

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه