ارسال به دیگران پرینت

کیمیا علیزاده | جدایی کیمیا علیزاده

جدایی کیمیا علیزاده ؛ حامد معدنچی همسر او طلاق گرفت؟ [+استوری معنادار کیمیا]

کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی (والیبالیست) مهاجرت کرده بود ، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است.

جدایی کیمیا علیزاده ؛ حامد معدنچی همسر او طلاق گرفت؟ [+استوری معنادار کیمیا]

علیزاده زنوزی در نوزدهم تیرماه ۱۳۷۷ در شهر کرج به دنیا آمد. خانواده ی کیمیا اصالتا آذری هستند، پدرش اهل شهر زنوز واقع در بخش مرکزی شهرستان مرند استان آذربایجان شرقی است و یک کارگاه ساخت رومیزی دارد، مادرش نیز اهل استان اردبیل می باشد. کیمیا فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک تر از خودش دارد.

کیمیا علیزاده که به همراه شوهرش امید معدنچی (والیبالیست) مهاجرت کرده بود ، تمام عکس های شوهرش را در صفحه اینستاگرامش حذف و او را آنفالو کرده است. کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق کشور، با انتشار عکسی عجیب از خودش در صفحه شخصی اش نسبت به ازدواجش ابراز پشیمانی کرده است.

خبر ازدواج ناگهانی کیمیا علیزاده با حامد معدنچی ملی پوش والیبالیست کشور در سال 97 همانقدر عجیب بود که حالا داستان جدایی او به همان اندازه عجیب شده است. در همین راستا ظاهرا خبر جدایی او از همسرش جدی شده است چرا که اخیرا علیزاده تصویری از خودش در لباس عروسی با متنی دردناک منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سمت مخاطبینش روبه رو شده است.

کیمیا علیزاده طلاق گرفت ؛ همسرش به او خیانت کرد؟ علت جدایی چه بود؟

 

منبع : شما نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • اىرانى ارسالی در

      اگه از زن ایرانی ابرویی مونده همین باحجابها هستند که ابروی زن را حفظ کردند بقیه از زن یک منبع فساد درست کرده ومیکنند یک برد در ورزش یا یک بازی خوب دریک فیلم دیگه.خودشونو گم میکنند

    • راجا ارسالی در

      قصد ازدواج مجدد دارند

    • ربیعی ارسالی در

      چقدر توهین واهانت به کشور خودت وباعث شادکردن دل دشمنان اسلام ومعاندین وخوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانگان شدی ، خفت وخاری حد ومرزی ندارد فقط باید ارزش های الهی را زیر پا بگذاری وبه کشور خودت توهین کنی وآنچه را که مردم احترام برایت قائل بودند کنار بزاری وآلات دست شیطان باشی وهویت خودت را کنار بزاری .؟؟؟؟؟

    • بهرام ارسالی در

      راه باز شد روزی یک شوهر خارج همینه بد هم نیست

    • Azadfard ارسالی در

      سلام. شاه انقلابیون موقت از آلمان.دوبت جمهوری فدرال ایران داریم الان و نه جمهوری اسلامی که نه ایرانیست نه اسلامی بی احکام.ازا یها و برابر یها و مذهب بی احکام هست قانون۳

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه