ارسال به دیگران پرینت

محمدرضا شیرخانلو | محمدرضا شیرخانلو بزرگ شد

چهره جدید و مردانه محمدرضا شیرخانلو در سن 16 سالگی‌اش+تصویر

این روزها محمدرضا شیرخانلو در ۱۶سالگی خود به سر می برد

چهره جدید و مردانه محمدرضا شیرخانلو در سن 16 سالگی‌اش+تصویر

محمدرضا شیرخانلو

محمدرضا شیرخانلو بازیگر جوان ایرانی است که از خردسالی وارد این عرصه شد. این بازیگر بی حاشیه با بازی در مجموعه سریال های دودکش به شهرت رسید.

این روزها محمدرضا شیرخانلو در ۱۶سالگی خود به سر می برد. می‌خواهیم عکسی از چهره جدید محمدرضا شیرخانلو را برای شما قرار دهیم .

در این تصویر چهره جدید محمدرضا شیرخانلو بازیگر نوجوان کشورمان را مشاهده می کنید که خیلی بزرگ شده است.

chehre-jadid-mohamadreza-shirkhanloo-1

محمدرضا شیرخانلو با انتشار عکس زیر نوشت:

همین الان زندگی کن ، شاید فردایی نباشه 

معرفی بازیگران دهه نودی و دهه هشتادی سینما ایران

در میان تمام ستارگان سینما و تلویزیون ایران برخی از بازیگران نوجوانی هستند که متولد دهه نود و دهه هشتاد بوده و استعداد بسیاری برای ادامه راه بازیگری دارند.

مهدی قربانی ​​​

مهدی قربانی متولد ۳ آبان ۱۳۸۱ است که توسط سعید روستایی با فیلم ابد و یک روز برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت. او با نشان دادن استعداد خود در زمینه بازیگری یکی از نقش های محوری این فیلم را بر عهده گرفت و پس از آن، در فیلم های موفقی چون «بیست و یک روز بعد»، «تنگه ابوقریب»، «روز صفر» و سریال «خاتون» در شبکه نمایش خانگی حضور داشته است.

مانی رحمانی

مانی رحمانی متولد ۱۲ ادریبهشت ۱۳۸۳ در تهران، بازیگر است.دانش آموز مقطع ۹ تحصیلی می باشد، او در کنار بازیگری؛ ورزشکار رشته های اسکیت و ژیمناستیک می باشد او بعد از سریال زن بابا به شهرت رسید و یک استقلالی تمام عیار است

سارا و نیکا فرقانی اصل ​​​

ساراونیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، بازیگرند.دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد می باشند که از نوزادی بازیگری را تجربه کردند و حالا فقط در سری سریال پایتخت بازی می کنند و حسابی مشهور شدند

منبع : پرشین وی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه