ارسال به دیگران پرینت

مازیار لرستانی | سینه زنی های مازیار لرستانی

سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی | دعای عجیب مازیار لرستانی+ویدئو

برای تماشا ویدئویی از سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی باما همراه باشید.

سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی | دعای عجیب مازیار لرستانی+ویدئو

مازیار لرستانی

به تازگی ویدئویی از سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی منتشر شده است.

برای تماشا ویدئویی از سینه زنی مازیار لرستانی در مراسم عزاداری حسینی باما همراه باشید.

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.» 

 

نام خانوادگی :صالحی لرستانی

تاریخ تولد :31 خرداد 1345

تحصیلات :فوق لیسانس فیلمنامه نویسی

سالهای فعالیت :از 1364 تاکنون

وضعیت تاهل :مجرد 

شهره صالحی لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 26 مهرماه 1345 متولد شد و اصالتا اهل خرم آباد است.این بانوی بازیگر در یک خانواده پنج نفره متولد شد، پدر او قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است و یک خواهر و برادر دارد. پدر این بانوی هنرمند در سال 1400 فوت کرده است.

شهره لرستانی در سال 69 در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی فارغ‌التحصیل شد و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس در سال 1373 دریافت کرد.

 

 

 

منبع : بازار بورس
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • نادر کمال ارسالی در

      گند زدید با این اطلاع رسانیتون (اخبار) هی باید بگردیم بقیه اخبار را پیداکنیم یعنی حالا ابتکار بخرج دادید جمع کنید این بساط رو.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه