ارسال به دیگران پرینت

بازیگر | بازیگران زن

بازیگران زن ایرانی که از شوهرشان بزرگتر هستند

برای اطلاع از اسامی بازیگران زن ایرانی که از شوهرشان بزرگتر هستند باما همراه باشید.

بازیگران زن ایرانی که از شوهرشان بزرگتر هستند

بازیگران زن ایرانی که از شوهرشان بزرگتر هستند

بازیگران زن ایرانی جزو الگوهای رفتاری و ظاهری جامعه زنان هستند. برخی بازیگران زن در سینمای ایران از همسران خود بزرگتر هستند. سن بیشتر بازیگران زن از همسرانشان مانع زندگی خوب و دوام رابطه آن ها نشده است و اکثر بازیگران زن که با همسرانی کوچکتر از خودشان ازدواج کرده اند ، از زندگی خود راضی بوده و رابطه موفقی دارند. بازیگران زن که از همسران خود بزرگتر هستند را در ادامه میبینید:

به گزارش رکنا، بر اساس باورهای عرفی و سنتی در کشورمان اغلب در ازدواج سن مرد بیشتر است در حالی که در جامعه امروزی، الگوی اختلاف سنی میان زوج ها تغییر کرده و بارها شاهد بزرگتر بودن سن خانمها در ازدواج بوده ایم. 

بسیاری از چهره های هنری در کشورمان نیز تابو شکنی کرده و با مردانی کوچکتر از خود ازدواج کرده و زندگی ایده آلی ر تجربه کرده اند چرا که آنها به این نتیجه رسیده اند که برای داشتن یک زندگی موفق، ملاک های مهمتری از سن و سل وجود دارد.

هنرمندان مشهور ایرانی که از شوهر خود بزرگترند

فاطمه معتمدآریا و احمدحامد

فاطمه معتمد آریا متولد 7 آبان 1340 است و در سال 1360 پس از خواستگاری از احمد حامد با او ازدواج کرد. همسر فاطمه معتمدآریا بازیگر، نویسنده سینما و تلویزیون است و در فیلمهایی همچون کارگران مشغول کارند، بهمن و نسل جادویی نقش آفرینی کرده است.

خانم بازیگر از همسرش بزرگتر است و این زوج دارای یک پسر به نام نریمان می باشند.

رویا نونهالی و رامین حیدری فاروقی

رویا نونهالی بازیگر و داور برنامه عصر جدید 24 بهمن 1341 در تهران متولد شد. او با رامین فاروقی ازدواج کرده و دارای یک دختر به نام خاتون می باشد.

همسر رویا نونهالی در سال 1345 متولد شده و یکی از مستند سازان مطرح ایرانی است. خانم بازیگر 4 سال از همسر خود بزرگتر می باشد.

شبنم مقدمی و علیرضا آرا

شبنم مقدمی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون سالها قبل با همسرش علیرضا آرا  بازیگر و کارگردان کشورمان ازدواج کرده است.  

این هنرمند متولد 3 فروردین سال 1351 در تهران و علیرضا آرا متولد سال 1354 است. شبنم مقدمی با وجود اختلاف سنی 3 سال زندگی آرام و بی حاشیه ای را تجربه می کند

ریما رامین فر و امیرجعفری

ریما رامین فر بازیگر مشهور نقش هما در سریال پایتخت، 5 فروردین 1349 متولد شد. این بازیگر پس از سالها نامزدی با امیر جعفری با او ازدواج کرده و دارای یک پسر به نام آئین می باشد.

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشومران متولد 10 شهریور 1353 و 4 سال کوچکتر از همسرش است.

گلوریا هاردی و ساعد سهیلی

ساعد سهیلی بازیگری که با فیلم گشت ارشاد به شهرت رسید 30 بهمن 1366 در مشهد متولد شد.

این هنرمند در شهریور ماه 1393 با گلوریا هاردی ازدواج کرد.  خانم هاردی متولد 11 بهمن 1360 در فرانسه  و 6 سال از ساعد سهیلی بزرگتر است.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه