ارسال به دیگران پرینت

زنانی که مردان را فراری می دهند | بدترین زنان | رفتار بد زنان

این زنان مردان را فراری می دهند | مردان از کدام زنان فراری هستند؟!

زنانی که مردان را فراری می دهند انسان های عجیب و غیر عادی نیستند. این زنان نیز مانند تمام زنان دیگر دارای صفات انسانی همچون مهربانی، از خود گذشتگی، عشق ورزی و صفات خوب دیگر هستند. اما آنچه مشکل ساز می شود عدم مهارت استفاده از این ویژگی ها است.

این زنان مردان را فراری می دهند | مردان از کدام زنان فراری هستند؟!

زنانی که مردان را فراری می دهند انسان های عجیب و غیر عادی نیستند. این زنان نیز مانند تمام زنان دیگر دارای صفات انسانی همچون مهربانی، از خود گذشتگی، عشق ورزی و صفات خوب دیگر هستند. اما آنچه مشکل ساز می شود عدم مهارت استفاده از این ویژگی ها است.

زنانی که مردان را فراری می دهند، بشناسید

بعضی از زنان با زیاده روی در محبت کردن و یا بی توجهی های مکرر و نابجا موجبات دلخوری مردان را فراهم می آورند. در واقع زنانی که مردان را فراری می دهند زنانی هستند که مهارت برقراری روابط عاطفی سالم و اصولی را ندارند. برای یادگیری چنین مهارتی مشاوران روانشناس و مشاورین خانواده می توانند بهترین گزینه انتخابی باشند.

رفتار های زنان که باعث از بین رفتن روابط می شوند

زنان اغلب با توجه به این که میزان منطق بیشتری نسبت به مردان دارند، در پیشروی رابطه بسیار بیشتر از مردان نقش خود را ایفا می کنند. در واقع می توان این گونه بیان کرد که زنان محرک اصلی پیش برنده روابط خواهند بود. مردان اغلب با بی حوصلگی و کم حوصلگی و همچنین با رفتارهای نسبتا پرخاشگرانه توانایی نگه داشتن یک رابطه را ندارند و در بسیاری از مواقع با رفتارهایی که از خود نشان می دهند باعث از بین رفتن رابطه می شوند.

اما زنان از آن جایی در روابط منطق بیشتری به خرج می دهند از این رو تصور می شود عامل گرم نگه داشتن رابطه عاشقانه در زندگی مشترک زنان باشند. اما امروزه زنان نیز با توجه به رفتار هایی که در اغلب موارد از خود نشان می دهند، خود باعث از بین رفتن رابطه می شوند و از آن جایی که مردان توانایی حفظ رابطه را ندارند، از این رو روابط دچار تزلزل خواهند شد. در این بخش به برخی از رفتار ها و اعمال زنان خواهیم پرداخت که باعث ازبین روابط خواهند شد.

1. شکایت های عمده جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

 

امروزه بسیار مشاهده می شود که زنان با توجه به مسائلی که در زندگی مشترک و یا در روابط برایشان اتفاق می افتد، سریعا شروع به شکایت می کنند. در بسیاری از مواقع زمانی که احساس می کنند طرف مقابل در رابطه به شکایت های آنان بی توجهی می کند، این شکایت ها را یا در همان مسئله و یا در مسائل دیگر گسترش داده و از این رو بدون این که خواستار چنین اتفاقی باشند، با شکایت های گاه و بی گاه باعث عصبانیت طرف مقابل شده که در این حالت بسیار پیش می آید که پرده های حرمت بین دو طرف پاره شده و در بسیاری از موارد قهرهای طولانی حتی به جدایی های طرفین از یکدیگر منجر می شود.

امروزه با توجه به مسائل اجتماعی و اقتصادی که همه افراد درگیر آن ها هستند، بسیار پیش می آید که زنان از وضعی که در آن قرار گرفته اند ناراضی بوده و به طور مکرر شکایت کنند. اما این شکایات نه تنها منجر به گره گشایی نمی شود بلکه باعث می شود مردان تحت فشار شدید از هر سو قرار گرفته و بسیار احتمال دارد که در این بین حرفی بیان شود و یا رفتاری سر بزند که باعث شود اختلاف با همسر شدت بیشتری یابد.

2.سردی رفتار  جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

امروزه به خصوص در روابط بین دختران و پسران به شدت این سردی رفتار از طرف دختران مشاهده می شود که در هر مسئله ای که در رابطه پیش می آید شروع به رفتار سرد با پسران می کنند. در واقع با این شیوه تصور می کنند بهتر دیده شده و خواسته هایشان سریع تر عملی می شوند. اما باید گفت که وجود رفتار سرد نه تنها از سمت دختران بلکه اگر از سمت پسران هم به وجود آید طرف مقابل را به شدت بی انگیزه می کند.

در واقع وجود رفتار سرد و به طور خلاصه بی محلی کردن به طرف مقابل، موقعی که طرف مقابل به حمایت نیاز دارد موجب می شود که فرد کاهش انگیزه برای تداوم رابطه را در درون خود احساس کند. به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین رفتار های دختران و زنان که موجب فراری دادن مردان می شود سردی رفتار و بی محلی به مردان می باشد. سردی رفتار با قهر کردن کمی تفاوت دارد. سردی رفتار به مراتب غیر قابل تحمل تر از قهر کردن است و به طور کلی دختران و زنان باید برای حفظ و تداوم روابط خود با مردان و پسران، به گونه ای دیگر پیام خود را در موقع بروز مشکل رسانده و از سردی رفتار پرهیز کنند.

3. قهر های مکرر  جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

از دیگر رفتار های غیر قابل تحمل در دختران و زنان که باعث فراری دادن مردان می شود این است که در بر خورد با هر مسئله کوچک و بزرگی که بین دو طرف به وجود می آید سریعا به قهر کرده و به نحوی خواستار این هستند که در منظر مردان دیده شوند و رفتار های متقابل مناسبی از طرف مردان در جواب به قهر آن ها لحاظ شود. غالبا توانایی تحمل در افراد میزان خاصی را در بر می گیرد. از این رو در مواقعی پیش می آید که قهر زنان موجب می شود مردان به این فکر فرو روند که این مسئله را حل کرده و باعث شوند که قهر طرف مقابل به اتمام رسد.

اما قهر های مکرر متفاوت از قهر های مناسب است‌. به نحوی که برخی از زنان به شدت خواستار این هستند که به محض وجود اختلافی کوچک در رابطه با طرف مقابل، به گونه ای نامناسب به قهر کردن بپردازند. اما این نوع مکانیسم تنها در مواقع خاصی جواب می دهد و ممکن است در صورتی که بیش از اندازه شود به جدایی تبدیل شده و باعث فراری دادن طرف مقابل از خود و رابطه شود.

4.کمبود اعتماد به نفس جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

اکثر زنان در مواقعی که در یک رابطه عاطفی و حتی در زندگی مشترک ورود می یابند، تصور می کنند که وابستگی به همسر امری لازم و بسیار پسندیده است و دیگر نیازی نیست که محکم باشند و پایه و اساسی برای رابطه باشند. اما این یک تصور اشتباه است. به نحوی که امروزه مشاهده می شود که مردان نیز نیاز دارند در بسیاری از مواقع احساس کنند که زنی که با آن وارد یک رابطه شده اند، می تواند یک تکیه گاه مناسب باشد و آن ها می توانند به راحتی به آن زن تکیه کنند و در مواقعی از او کمک بخواهند.

اما زنان اغلب این خواسته مردان را نادیده گرفته و با کمبود اعتماد به نفس و به نحوی با ایجاد یک نگرش در مردان که این زن دچار کمبود محبت است، باعث می شوند که مردان از این رابطه فرار کنند. مردان اغلب به زنانی گرایش می یابند که به طوری رفتارشان مستقلانه باشد. در واقع زن مورد علاقه مردان زنی است که در عین حال که ظرافت های زنانه خود را حفظ می کند بسیار مقتدر و مستقل نیز هست. اما باید به این نکته اشاره کرد که احساس استقلال نیز باید به اندازه باشد و افراطی نباشد زیرا در صورت افراطی بودن احساس استقلال در زنان باعث فراری دادن مردان خواهند شد.

5. جاسوس بودن  جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که مردان تحت نظارت قرار گرفته و گویی رفت و آمد آنان و همچنین موبایل و وسایل شخصی شان مورد وارسی قرار می گیرد. در واقع چک کردن گوشی همسر این تصور را در درون ذهن او به وجود میی آورد که طرف مقابلشان به او کاملا بی اعتماد بوده و یا به او شک دارد. در واقع این عمل زنان مردان را تا حدی به این نگرش وا می دارد که گویی زنان با توجه به این اعمال مجوز انجام هر کاری را به مردان می دهند.

به طوری که با چک کردن موبایل، تفاوتی ندارد که با زن دیگری در رابطه باشند و یا نباشند و به این این ترتیب در صورت به وجود آمدن خیانت از طرف مردان در نهایت به بیان این سخن وادار می شود که همسر شکاک آن ها با انجام وارسی های پی در پی و جاسوسی که در وسایل شخصی می کرده و تحمل مرد را به انتها رسانده، باعث شده مرد دست به خیانت زند. البته انجام خیانت توسط هر کدام از طرفین رابطه به هیچ عنوان با هیچ بهانه ای قابل توجیه نخواهد بود. در صورت چنین مشکلاتی مناسب ترین راه در وهله اول این است که هر دو با مشاور و روانشناس صحبت کرده و این مشکل را با مناسب ترین روش ممکن حل کنند.

6. تمایل برای تغییر مردان  جزو زنانی که مردان را فراری می دهند

از دیگر اعمالی که باعث می شود مردان از زنان فراری شوند این است که اکثر زنان تصور می کنند می توانند مردان را به شیوه دلخواه خود تغییر داده و این تغییر باعث شود مرد به دلخواه آنان رفتار کند. اما این یک نگرش کاملا اشتباه است. همه انسان ها باید انسان های دیگر را همان طور که هستند بپذیرند و به همان شیوه ای که رفتار می کنند و با همان اعمالی که انجام می دهند توسط زنان دوست داشته شوند. اما زنانی که تلاش می کنند تا مرد خود را به شیوه دلخواه خود تغییر دهند، در واقع به هیچ وجه به این خواسته خود نخواهند رسید و تنها باعث می شوند مرد بخواهد به سرعت رابطه را ترک کند زیرا مردان به شدت از این عمل زنان بیزارند.

حتی تصور نمی شود خود زنان هم خواستار این باشند که توسط مردی که با او در رابطه هستند تغییر کنند و با توجه به میل آن مرد رفتار کنند. به این ترتیب این تمایل زنان برای تغییر مردان یک تمایل کاملا اشتباه بوده و باعث می شود مردان دست به فرار زنند. هم زنان و هم مردانی که خواستار تغییر طرف مقابل خود هستند باید به این نکته توجه کنند که هیچ انسانی خواستار تغییر از طرف انسانی دیگر نیست. اگر انسان ها خواستار تغییر باشند، می خواهند خودشان این تغییر را در درون خود به وجود آورند و به این ترتیب به هیچ عنوان نمی خواهند شخصی دیگر باعث تغییر در رفتار و شخصیت آن ها شود.

7. دانشمند بودن

برخی از زنان متاسفانه تصور می کنند که می توانند در مورد هر مسئله ای و هر موضوعی صحبت کنند و گویی همه چیز را می دانند. زنانی که با رفتار و سخن و اعمال خود این نگرش را در ذهن بقیه ایجاد می کنند که گویی همچون یک دانشمند هستند و همه چیز را می دانند. این نوع رفتار حس حقارت را در طرف مقابل ایجاد خواهد کرد. تحقیر شدن در رابطه یکی از مواردی است که بیشتر مردان توان تحمل آن را ندارد.

در واقع این نگرش و تصور اشتباه که افراد باید در مورد هر موضوعی اظهار نظر کنند، می تواند باعث شود که این افراد از رابطه دور شوند. زیرا هیچ کس نمی تواند تحمل کند کسی را که در پیدایش هر موضوعی بخواهد به گونه ای تصور کند در این مورد دانشمند است. به این ترتیب زنان نیز باید به این نکته توجه کنند که یکی از اعمالی که می تواند باعث شود مردان از آن ها فرار کنند تصور دانشمند بودن و همه چیز را دانستن خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله راجع به رفتار هایی از زنان که باعث می شود مردان را از خود دور کند صحبت کردیم. این گونه رفتار نتایج مناسبی به همراه ندارند و تنها نتیجه ای آن وجود اختلاف های بی شمار و همچنین ایجاد جدایی در بین دو طرف خواهد بود. آگاهی از ارتباط صحیح با همسر می تواند برگ برنده ای باشد در دستان زنان تا بتوانند با مهارت دلبری و عشق ورزی و رفتار درست و اصولی مشکلات را به خوبی حل کرده و پیوندهای زناشویی خود را مستحکم کنند.

منبع : هنرزندگی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه