ارسال به دیگران پرینت

رییس کانون بازنشستگی | حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان | بازنشستگان تامین اجتماعی

پیام جدید رییس کانون بازنشستگی | سرانجام افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان

رییس کانون بازنشستگی استان تهران گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.

پیام جدید رییس کانون بازنشستگی | سرانجام افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان
رییس کانون بازنشستگی استان تهران درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان گفت: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

علی دهقان‌کیا اظهار داشت: با توجه به این‌که دستور سه باره رییس‌جمهور پشت داستان حقوق بازنشستگان است، در نهایت تصمیم گرفته شد که موضوع به وزرای هیات امنای سازمان تامین سپرده شود.

وی عنوان  درباره افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان کرد: هیات امنا هم قبلا یک پیشنهادی داشتند و انتظار ما از هیات امنا این است که آنچه که خودشان قبلا با توجه به منابع و مصارف پیشنهاد دادند، تایید کنند.

وی تاکید کرد: اگر اتفاقی غیر از این بیفتد، به این مفهوم است که اشتباه کردند؛ حالا این‌که تصمیم اول اشتباه بوده یا تصمیم امروزشان، خود موضوعی است. بر همین اساس، انتظار ما این است که همان مصوبه قبلی، یعنی افزایش ۳۸ درصدی حقوق به اضافه ۵۱۵ هزار تومان تایید شود.

رییس کانون بازنشستگی استان تهران تصریح کرد: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد، ولی انتظار ما از هیات امنا، مصوبه‌ای بوده که خودشان قبلا تایید کردند و برای دولت فرستادند. دیر و زود است، اما سوخت و سوز نیست.

دهقان‌کیا در رابطه با اظهارات دولتی‌ها در رابطه با این‌که کارکارشناسی روی حقوق بازنشستگان صورت می‌گیرد، گفت: بحث‌های کارشناسی دیگر از دست دولت خارج شد و دیگر دولت مسوولیت را به وزرای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی سپرده است؛ به ویژه وزیر اقتصاد و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. اگر تصمیم نهایی از سوی آنها گرفته شود، به طور قطع دولت مخالفتی نخواهد کرد.

دهقان‌کیا افزود: هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید روی مصوبه قبلی خود پافشاری کند؛ غیر از این باشد، در جامعه این برداشت می‌شود که هر تصمیمی که آقایان می‌گیرند، ممکن است غلط از آب در بیاید.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      یکی از مضرات برجام این بود که دولت بدعهدی و دور زدن قانون را در قضیه افزایش حقوق بازنشستگان از آمریکا بخوبی یاد گرفته است و با تعلل در اجرای مصوبه شورای عالی کار قصد دارد بازنشستگان را خسته کند و به مرگ بگیرند تا به تب راضی شوند اما این خبرها نیست بازنشستگان تا حق خود را نگیرند آرام نخواهند گرفت

    • ناشناس ارسالی در

      خداییش چند وقت بااعصاب وروان ده میلیون نفر دارید بازی می کنید نمی تونید کاری کنید گم شید

    • ناشناس ارسالی در

    • حسین ارسالی در

      با سلام بیایید دست در دست هم دهیم تا میهن خود را کنیم آباد واین مجلس را دیگه رای ندیم تا این دولت هم مردم را مسخره نکند

    • با زجر نشسته ارسالی در

      خودمان راخسته نکنیم کار از کار گذشته دیگه ماتاریخ گذشته هستیم میخواهند همه افسرده بشن بمیرند چونکه بنظر آقایان ما از رده خارج هستیم و گر نه چرا ارزشی برای ما قایل نیستند پنج ماه است مثل توپ فوتبال شدیم

    • ناشناس ارسالی در

      فکر کنم دراین جمعی که پاس کاری می کند مرد وجود نداشته باشد که بگوید بله یا نه چرا پنج ماه همه بازنشسته ها را گذاشته اید سرکار
      مدیر فقط مدیران قدیمی که از دهان حرف می زدند

    • بینش ارسالی در

      اینا همش زیر سر استکبار جهانی و صهیونیست جنایت کاره که نمیگذاره اینا رو کارشون تمرکز داشته باشن!!!!!!!!!!!!😔

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه