ارسال به دیگران پرینت

مریم میرزاخانی | مریم کوچکی نژاد | مقایسه مریم میرزاخانی و مریم کوچکی نژاد

غرب نمیخواهد زن محجبه را موفق نشان بدهد | داستان بایکوت شدن مریم کوچکی نژاد توسط غرب

هر دو مریم به لحاظ جایگاه علمی که کسب کردند، قابل احترامند ولی وقتی رسانه های خارجی مریم_میرزاخانی را بولد و مریم_کوچکی_نژاد را بایکوت میکنند.

غرب نمیخواهد زن محجبه را موفق نشان بدهد | داستان بایکوت شدن مریم کوچکی نژاد توسط غرب

هر دو مریم به لحاظ جایگاه علمی که کسب کردند، قابل احترامند ولی وقتی رسانه های خارجی مریم میرزاخانی را بولد و مریم کوچکی نژاد را بایکوت میکنند به این نتیجه میرسیم که برای آنها نخبگی زن مهم نیست ،آنچه که براشون مهمه بی حجابی زنه وگرنه مریم کوچکی نژاد هم  استاد دانشگاه نورت وسترن آمریکا ودانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف جزو ۴۰ دانشمند برتر زیر ۴۰ ساله دنیا است ولی کسی او را نمیشناسد و یا خانم دکتر  سهیلا_سامی شاگرد پروفسور سمیعی که در ۲۸ سالگی ۵۰۰ عمل موفق مغز انجام داده را کسی نمیشناسد چون این ها حجاب دارند و غرب نمیخواهد زن محجبه را موفق نشان بدهد.

 

منبع : ترجیحات
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • رضا ارسالی در

      میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است.
      کافی بود قبل از نوشتن این متن غیر منطقی نگاهی به رزومه علمی و دستاوردهای جهانی این افراد می کردین. به گمان من مقایسه جایگاه علمی "مریم میرزاخانی" با هر بانوی با حجاب اختیاری (یا محجبه!) صحیح و منطقی نیست.
      دنیای علم مزرعه‌ بلال نیست، که هر سال محصول بهتری داشته باشد. در کواکب آسمان هم یکی می ‌شود ستاره‌ رخشان، الباقی همه سوسو می‌‌زنند.

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه