ارسال به دیگران پرینت

جیسون موموآ |جیسون موموآ مهماندار

جیسون موموآ مهماندار هواپیما شد +ویدئو

جوزف جیسون ناماکاها موموآ ملقب به جیسون موموآ در یکم آگوست ۱۹۷۹ (مصادف با ۱۰ مرداد ۱۳۵۸) در هاوایی آمریکا به دنیا آمد.

جیسون موموآ مهماندار هواپیما شد +ویدئو

جیسون موموآ مهماندار هواپیما شد 

جیسون موموآ به عنوان مهماندار هواپیما مسافران هواپیمای هاوایی ایرلاینز را غافلگیر کرد تا آب معدنی برند خود Mananalu را بین مسافران توزیع کند.

جوزف جیسون ناماکاها موموآ ملقب به جیسون موموآ در یکم آگوست ۱۹۷۹ (مصادف با ۱۰ مرداد ۱۳۵۸) در هاوایی آمریکا به دنیا آمد. پدرش عکاس و مادرش نقاش بود و از این رو او از کودکی علاقه‌ی زیادی به هنر داشت. او در نوجوانی همزمان با کار در یک فروشگاه به عنوان مدل نیز فعالیت می‌کرد. جالب است بدانید که جیسون در نوجوانی تبدیل به جوان‌ترین عضو تاریخ گارد ساحلی آمریکا شد. او همچنین به صخره‌نوردی نیز علاقه‌ی زیادی داشت.

جیسون در سال‌های اولیه بازیگری بیشتر در سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش می‌پرداخت. او کار خود در هالیوود را از بیست سالگی و با بازی در سریال Baywatch آغاز کرد. این سریال به روابط بین اعضای گارد ساحلی و مبارزه آنها با خلاف‌کاران پرداخته بود. این بازیگر پس از اتمام کار روی این سریال در فیلم تلویزیونی Tempted بازی کرد. از دیگر پروژه‌های نه‌چدان موفق موموآ تا سال ۲۰۰۷ می‌توان به فیلم ترسناک Pipeline اشاره کرد.

جیسون موموآ در بازی تاج و تخت

جیسون موموآ بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۹ در سریال اکشنی به نام Stargate: Atlantis یکی از نقش‌های فرعی را بر عهده داشت. جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۸ فردی با یک بطری شیشه‌ای شکسته به این بازیگر حمله کرد که باعث ایجاد جراحات زیادی خصوصا روی صورت جیسون شد. این ستاره دو سال پس از این اتفاق تلخ، فیلم کوتاهی با نام Brown Bag Diaries: Ridin’ the Blinds in B Minor ساخت. موموآ در ادامه در فیلم اکشن Conan the Barbarian که داستان یک مبارز انتقام‌جوی بربر را روایت می‌کند به ایفای نقش پرداخت. این فیلم فانتزی در کنار دریافت نمرات ضعیف در گیشه نیز با شکست سنگینی همراه شد.

بدون شک اولین اجرای مهم در کارنامه‌ی جیسون موموآ به سریال بازی تاج و تخت «Game of Thrones» مربوط می‌شود. این سریال که بر اساس کتاب‌های جرج آر. آر. مارتین و توسط بنیاف و وایس ساخته شده بود به یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه‌ی گذشته تبدیل شد. بازی جیسون موموآ در فصل اول این سریال از سوی طرفداران مورد استقبال واقع شد. این موضوع می‌توانست پیشنهادهای زیادی برای جیسون به ارمغان آورد اما بر خلاف انتظار او پس از بازی در این سریال، پیشنهاد کاری خاصی دریافت نکرد و از نظر اقتصادی وضعیت خوبی نداشت و به سختی از پس تامین هزینه‌های زندگی برمی‌آمد.

این بازیگر آمریکایی پس از اجرای موفق در سریال بازی تاج و تخت به همراه سیلوستر استالونه در فیلم Bullet to the Head محصول سال ۲۰۱۲ به ایفای نقش پرداخت. این فیلم اکشن جنایی با استقبال پایینی در سینماها همراه شد و حتی در تامین بودجه‌ی اولیه خود شکست خورد. جیسون موموآ دو سال بعد نویسندگی و کارگردانی فیلم Road to Paloma را بر عهده گرفت. او در این فیلم با همسرش لیزا بونت و ستارگان دیگری از جمله سارا شاهی هم‌بازی بود.

 

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه