ارسال به دیگران پرینت

زنده ماندن خوک یک ساعت پس از مرگ | تکنولوژی جدید | دانشمندان امریکایی

زنده کردن مرده ممکن شد ؟ | خیز عجیب و باورنکردنی آمریکایی ها با استفاده از یک تکنولوژی جدید

دانشمندان امریکایی با استفاده از تکنولوژی جدید، جریان خون و عملکرد اندام های داخلی در خوک را یک ساعت پس از مرگ بازسازی کردند.

زنده کردن مرده ممکن شد ؟ | خیز عجیب و باورنکردنی آمریکایی ها با استفاده از یک تکنولوژی جدید

زنده کردن مرده ممکن است ؟ ماجرای زنده ماندن خوک یک ساعت پس از مرگ چیست !

به گزارش اسپوتنیک، Nature ژورنال گزارش داده است که دانشمندان امریکایی در دانشگاه ییل، با استفاده از فناوری، توانستند در طول یک آزمایش به خوک هایکه تحت عفونت بودند، ایست قلبی را تحریک در حرکت آوردند.

در این گزارش درباره زنده ماندن خوک یک ساعت پس از مرگ آمده است که یک ساعت بعد بدن به دستگاهی متصل شد که کار قلب و ریه را جایگزین آن کرد. این حیوان به تدریج با مایع آزمایشی OrganEx تزریق شد، که همان طور که نتایج نشان داد، تمامیت بافت ها را حفظ کرد، مرگ سلول را متوقف کرد و کار اعضای کلیدی را بازسازی کرد.
 
مطلب مرتبط 

راز پیوند قلب خوک به انسان | علت مرگ مرد آمریکایی لو رفت | ویروس خوک کار خودش را کرد

قلب خوکى که به انسان پیوند زده شد، آلوده به ویروس بود.

 
راز پیوند قلب خوک به انسان | علت مرگ مرد آمریکایی لو رفت | ویروس خوک کار خودش را کرد
 

مرد آمریکایی که دو ماه بعد از دریافت نخستین پیوند قلب انسان از خوک، جانش را از دست داد، احتمالا قربانی یک عفونت ویروس خوک شده باشد.    

این مرد ۵۷ ساله در ماه ژانویه تحت یک عمل جراحی آزمایشی پیشگامانه قرار گرفت که طی آن، پزشکان قلبش را با قلب یک خوک که اصلاح ژنتیکی شده بود، عوض کردند.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

 

دانشمندان [ژن‌های] خوک را تغییر دادند و آن ژن‌هایی را که به پس زدن سریع عضو منجر می‌شد، حذف کردند و به منظور کمک به پذیرش عضو، ژن‌های انسانی به آن افزودند.

 

بارتلی گریفیت، جراح پیوند دانشکده پزشکی مریلند گفت: قلبی که در پیوند زنو [از گونه‌ای حیوانی به گونه حیوانی دیگر] جراحی آزمایشی پیشگامانه دانشگاه مریلند استفاده شد، به ویروس خوک آلوده بود- و ممکن است در مرگ بیمار پس از ۶۰ روز نقش داشته باشد.

منبع : کاپوچینو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      پرستارتوایران وایمیسته وست بخش بادست نشونت میده به این اون بعدمیگه دکترفلانی دوست داره این اونو بستری کنه بیا این مریض قلبیه

    • ناشناس ارسالی در

      این مرد سخنانش را قبل از امدن بگذارید گوش کند چون نمی داند به مردم چه گفته قول داده تک برجای بررگان نتوان زد اینجاستحالا فهمیدن مردم رای نمی دانددارند پادشاهی درست می کنند جمع کنید دوره ودوروطع تاکی ابری عی وحسن وحسین را بردن فکر میکنند مردم نمی فهمندتبریزی خاک بر سر

    • حمد ارسالی در

      دمشون گرم. .بازم دکترهای امریکایی واسه نجات انسانها یه کارایی میکنن. .بلاخره آزمایشات گاهی جواب دلخواه رو نمیده. ..دکترهای ایرانی هم یه کارایی واسه نجات آدمها از زندگی میکنن. .ویروس چینی به خورد مردم میدن ومجوز کشتار صادر میکنن. ..بلاخره ما که نفهمیدیم مسلمان واقعی کدومشه. .آمریکایی یا حکومت آدمکش ایران

    • حمد ارسالی در

      دکترهای امریکایی واسه نجات آدمها ازمرگ تلاش بیوقفه میکنن. .دکترهای ایرانی هم با مجوز حکومت آدمها رو میکشن. ..خدایی چقدر دنیای ما متفاوته

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه