ارسال به دیگران پرینت

قرص | قرص خواب‌آور

بهترین قرص خواب‌آور چیست؟

در ادامه برای اطلاع از بهترین قرص خواب‌آور باما همراه باشید.

بهترین قرص خواب‌آور چیست؟

بهترین قرص خواب‌آور چیست؟

گاهی‌اوقات که استرس همهٔ وجودتان را فرا می‌گیرد، در سفر هستید یا با مشکلات دیگری در زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، خوابیدن سخت می‌شود. مشغول بودن فکر، طولانی بودن ساعات کاری، احساس عذاب‌وجدان و … می‌توانند دلایل بی‌خوابی باشند و اگر این مشکل طولانی‌مدت شود، ممکن است روی عملکرد روزانه‌ی شما تأثیر بگذارد. استفاده از قرص خواب‌آور با مشورت پزشک می‌تواند یکی از راه‌حل‌های درمان این مشکل باشد.

در ادامه برای اطلاع از بهترین قرص خواب‌آور باما همراه باشید.

لمبورکسانت و اسزوپیکسون بهترین داروهای خواب آور موجود هستند.

 اگرچه هیچکدام ایده آل نیستند.

 این دو دارو به لحاظ کارآیی، پذیرش توسط بیمار، قابل تحمل بودن هم برای بی‌خوابی حاد، هم برای رفع مشکلات خواب در درازمدت از سایر داروهای خواب‌آور بهتر هستند.

 جالب است بدانید که خود این دارو دارای عوارض و مشکلاتی هستند و داروهای ایده‌آل به شمار نمی‌روند.

بنزودیازپین‌ها مانند دیازپام، اکسازپام، آلپرازولام هم اگرچه در درمان بی‌خوابی حاد و کوتاه‌مدت موثر هستند اما عوارض و مشکلات آنها در درازمدت به حدی زیاد است که بهتر است برای درازمدت از آنها استفاده نشود.

این در حالی است که از هر پنج بزرگسال یک نفر از بی‌خوابی رنج می‌برد. بی‌خوابی نه تنها روی سلامتی فرد اثر منفی دارد بلکه کارآیی و بهره‌وری فردی را هم دچار نقصان می‌نماید.

این مطالعه که حاصل گردآوری نتایج و اطلاعات بیش از ۱۵۰ کارآزمایی بالینی تصادفی شده در زمینه بی‌خوابی است در نشریه معتبر پزشکی Lancet در دسترس است

 

منبع : مجله هنری ژوان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه