ارسال به دیگران پرینت

ارزان ترین هتل های مشهد | هتل تک ستاره ولایت مشهد

هتل ولایت مشهد | هتل ولایت مشهد + عکس و آدرس

هتل ولایت مشهد، هتلی تک ستاره در مشهد است که تعداد کم ستاره های آن، محدودیتی در کیفیت امکانات و خدمات آن ایجاد نکرده است.

هتل ولایت مشهد | هتل ولایت مشهد + عکس و آدرس

 

هتل ولایت مشهد با قرار گرفتن در فاصله 100 متری از حرم امام رضا(ع)، یکی از شلوغ ترین هتل های مشهد به شمار می رود. این هتل خدمات ویژه ای را برای گروه خاصی از افراد در نظر گرفته است. هتل ولایت مشهد به عنوان یک هتل یک ستاره، امکانات خوبی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می گیرد. اگر در شهر مشهد به دنبال یک هتل ارزان قیمت ولی با کیفیت هستید، هتل ولایت مشهد از بهترین گزینه هاست.

هتل  ولایت مشهد (وابسته به مرکز خدمات حوزه های علمیه)، در محله پایین خیابان مشهد و خیابان شهید شوشتری 9 واقع شده است. این مجتمع یکی از شانزده هتل در محله پایین خیابان مشهد می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان امام هادی، نقاره خانه، مجموعه موزه های آستان قدس رضوی و مجتمع تجاری آرمان و همچنین خانه تاریخی داروغه، بازار امین، هتل معین، مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و رستوران قصر العماره قرار گرفته است. همچنین با توجه به نظراتی که کاربران در اپلیکیشن نشان به این مکان داده‌اند می‌توان گفت این مجتمع یکی از هتل‌های خوب این منطقه می‌باشد.

هتل ولایت مشهد

امکانات هتل ولایت مشهد

مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت در فاصله 200 متری از حرم مطهر رضوی، با 253 سوئیت، اتاق و گنجایش 1000 نفر، در سال 1392 به بهره‌برداری رسید و آماده خدمت‌رسانی به میهمانان محترم می‌باشد. این هتل دارای 5 سالن غذاخوری با ظرفیت پذیرایی حدود 1000 نفر در هر وعده است. هتل ولایت مشهد به عنوان هتلی یک ستاره، امکانات خوبی را در اختیار اقامت کنندگان قرار می دهد. از امکانات مختلف این هتل می توان به: کافی شاپ با انواع دمنوش ها و نوشیدنی های طبیعی و ...، فروشگاه با عرضه سوغات مشهد از قبیل زرشک، زعفران و محصولات خوراکی، تنقلات، اسباب بازی، محصولات بهداشتی، البسه روحانیت و … و مشاوره خدمات طب سنتی اشاره کرد. برنامه‌های شاد و متنوع آموزشی با مفاهیم دینی در قالب بازی و مسابقه، ویژه پسران 3 تا 8 سال و دختران 3 تا 11 سال، ارائه کتاب به صورت امانی با موضوعات متنوع از قبیل: خانواده، تربیت فرزند، گردشگری، کودک و نوجوان و … جهت مطالعه در ایام اقامت از دیگر امکانات این هتل هستند. 

 

هتل ولایت مشهد

واحد های اقامتی هتل ولایت مشهد

اهتل ولایت مشهد، بیشتر با نام هتل آپارتمان ولایت مشهد شناخته می شود زیرا دراین هتل واحد های از اتاق های معمولی بزرگتر هستند و متراژی شبیه به آپارتمان دارند. آپارتمان یک خوابه چهار نفره، آپارتمان یک خوابه 5 نفره، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته از واحد های اقامتی این محموعه هستند. روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان رخت آویز ، تلفن در اتاق ، حمام، اینترنت در اتاق، لوازم بهداشتی ، دمپایی ، صندوق امانات در اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم اطفاء حریق در اتاق، تلویزیون در اتاق ، سیستم گرمایش و سرمایش امکانات اتاق هایاین محموعه را تشکیل می دهند.

هتل ولایت مشهد

قوانین رزرو اتاق در هتل ولایت مشهد

ظرفیت هر سوئیت 5 نفر است.

هزینه اقامت در سوئیت به ازای هر شب  3.000.000 ریال است.

تحویل سوئیت به کارمند در ساعت 14:00 و خروج از سوئیت در ساعت 10:00 اتفاق می¬افتد.

هزینه اقامت برای افراد زیر 5 سال رایگان  است.

تمامی هزینه های دیگر شامل غذا، لاندری، ایاب و ذهاب، تلفن و ... برعهده زائران محترم می باشد. (پرداخت و تسویه کامل در محل مجتمع توسط افراد معرفی شده از طرف جامعه الزهرا سلام الله علیها صورت می پذیرد)

 پدر و مادر متقاضی و یا پدر و مادر همسر متقاضی می توانند به عنوان همراه در همان اطاق هتل اسکان یابند. لازم به ذکر است پذیرش همزمان پدر و مادر زوجین به دلیل عدم محرمیت امکان پذیر نمی باشد؛ از پذیرش فردی به غیر از افراد فوق و همچنین پذیرش افراد به صورت مجردی در هتل جلوگیری به عمل آمده و مرکز خدمات در قبال مشکلات پیش آمده به هیچ عنوان پاسخگو نمی باشد. پذیرش اقوام دیگر اعم از برادر، خواهر، باجناق، خواهرخانم، برادر خانم، عروس، داماد و غیره در هتل به هیچ وجه امکان پذیر نمی باشد.

 ارائه مدارک شناسایی معتبر، شناسنامه و یا دفترچه بیمه برای تمامی افراد در هنگام پذیرش در هتل الزامی می باشد.

پخت و پز و سرو غذا در داخل اتاق ها اکیداً ممنوع می باشد.

هتل ولایت مشهد

رزرو هتل ولایت مشهد

www.velayathotel.ir

آدرس هتل ولایت مشهد

مسیر شماره یک :

مشهد ، خیابان شهید نواب صفوی 10،بلوار شهید شوشتری ، شهید شوشتری 9

مسیر شماره دو :

بلوار وحدت، بلوار امیر المومنین، میدان امر به معروف، بلوار شهید شوشتری، بین شهید شوشتری 9 و 11

تلفن هتل ولایت مشهد

33159703_051

آدرس دفتر مرکزی مجتمع های ولایت

مشهد مقدس ، خیابان شهید نواب صفوی ، خیابان شهید شوشتری ، بین شهید شوشتری 9 و11 ، مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت

منبع : ویکی گردی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه