ارسال به دیگران پرینت

خطرناکترین گُل جهان | ماده مخدر گُل | مخدر گُل

خطرناکترین گُل جهان | این گل ذره ذره وجودتان را از بین می برد

اصلا شباهتی به گل های دیگر ندارد، همین که نزدیکش شوید آرام آرام شما را جذب کرده و به تدریج ذره ذره وجودتان را از بین می برد.

خطرناکترین گُل جهان | این گل ذره ذره وجودتان را از بین می برد

خطرناکترین گُل جهان را بشناسید!

اصلا شباهتی به گل های دیگر ندارد، همین که نزدیکش شوید آرام آرام شما را جذب کرده و به تدریج ذره ذره وجودتان را از بین می برد. برخلاف گل‌های رنگارنگ دیگر، این گل فقط یک رنگ دارد. رنگ عجیبی که به تمام اطراف ساطع می شود، طوری که با ورود این گل به هر خانه ای، زندگی تمام اهل آن خانه رنگ "سیاهی" به خود می گیرد!

خطرناکترین گُل جهان ماده مخدر"گُل" حالا چندسالی است شیوع مصرف بالایی پیدا کرده و متاسفانه عمده جوانان به سمت مصرف این ماده گرایش پیدا کرده اند، ماده ای که از گل های گیاه شاهدانه استحصال می شود و این تصور را به وجود آورده که استعمال آن اعتیاد آور نبوده و یا خطر چندانی ندارد، درحالیکه گل یک ماده توهم زا بوده و با توجه به دستکاری گیاه شاهدانه در سالهای اخیر در اروپا، توهم زایی این ماده مخدر به مراتب بیشتر هم شده است.

کیوان گل آوری سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف ماده مخدر گل در سطح جامعه، گفت: متاسفانه این تصور اشتباه که این ماده مخدر از گیاه به دست آمده و خطرات کمتری نسبت به مواد صنعتی دارد، موجب شده مصرف آن افزایش پیدا کند.

وی افزود: از طرفی وجود برخی شایعات که مصرف گل موجب زیبایی می شود موجب شده مصرف آن در میان دختران جوان تا حدی افزایش پیدا کند.

گل آوری با اشاره به خطرات این ماده مخدر گفت: این شایعات در حالیست که ماده مخدر گل توهم زایی داشته و مصرف آن موجب اعتیاد شده و به مرور زمان آثار مخرب بسیاری به همراه دارد.

این مسئول درباره خطرناکترین گُل جهان افزود: همچنین به مرور زمان مصرف آن نه تنها زیبایی به همراه نمی آورد، بلکه بعد از شش ماه نتیجه معکوس داده و زیبایی و شادابی افراد با مصرف این ماده مخدر گرفته می شود.

گل آوری با اشاره به دستکاری گیاه شاهدانه در اروپا گفت: متاسفانه با دستکاری های صورت گرفته توهم زایی ماده مخدر گل که از این گیاه استحصال می شود تا 50 درصد افزایش یافته که بسیار خطرناک است.

این مسئول با اشاره به اعتیاد بالای این ماده مخدر، گفت: قاچاقچیان و توزیع کنندگان این ماده مخدر، ابتدا آن را بصورت رایگان در اختیار جوانان قرار می دهند و بعد از اعتیاد آنها به این ماده مخدر، آن را به چند برابر قیمت به آنها می فروشند.

گل آوری با تاکید بر لزوم برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان ماده مخدر گفت: مشکل اصلی در این زمینه خلا قانونی است، چرا که مجازات در نظر گرفته شده برای این ماده مخدر همانند مواد مخدر سنتی است و این درحالیست که عوارض آن مشابه مواد مخدر صنعتی است و باید مجازات آن تشدید شود.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه