ارسال به دیگران پرینت

هتل سه ستاره وکیل شیراز، بهترین هتل سه ستاره شیراز

هتل وکیل شیراز | اطلاعات کامل + عکس

هتل وکیل شیراز یکی از بهترین هتل های سه ستاره شیراز است که در قلب شهر شیراز قرار دارد.

هتل وکیل شیراز | اطلاعات کامل + عکس

هتل وکیل شیراز یکی از هتل های سه ستاره شیراز است که سالانه مقصد بسیاری از گردشگران می‌باشد. هتل وکیل شیراز با الهام از معماری اصیل ایرانی، در قلب شهر شیراز و نزدیک به اماکن تاریخی باشکوه شهر بنا شده است و همین موضوع باعث شده که مورد انتخاب بسیاری از گردشگران باشد. این هتل تازه ساخت با توجه به این که در بافت تاریخی و توریستی شهر قرار دارد، طراحی و معماری سنتی را برای خود انتخاب کرده تا مطابق با معماری و محیطی باشد که در آن قرار گرفته و همین مطابقت با محیط، عاملی برای جذابیت این هتل شده است. امکانات و خدمات ارائه شده در هتل بزرگ شیراز از چنان کیفیتی برخوردار هستند که این هتل را در میان دیگر هتل های سه ستاره شیراز بشدت خاص کرده است و آن را به یکی از هتل های مقرون به صرفه شیراز تبدیل کرده است. میانگین رضایتمندی کاربران از این هتل نیز تاکنون خوب بوده است. در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا با جزئیات بیشتری به بررسی هتل وکیل شیراز بپردازیم.

هتل وکیل شیراز

معماری هتل وکیل شیراز

معماری هتل وکیل شیراز از شکل و طراحی خاص و چشمگیری برخوردار است. هتل وکیل شیرازدر سال ۱۳۹۷ در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد. این هتل دارای 3 طبقه و 31 واحد اقامتی است که به خوبی می توان حال و هوای گذشته را در این هتل و محیط اطراف آن حس کرد. به محض ورود به هتل وکیل شیراز، فضای دنج و آرام آن میهمانان را به سفری در گذشته ها خواهد برد و با دیوارهای آجری، حوض آبی رنگ و گل های رنگارنگ حال و هوای خانه‌های قدیمی را برایشان زنده خواهد کرد. این سبک طراحی و چیدمان هتل وکیل شیراز برای عکس های خاص اینستاگرامی و آتلیه ای نیز عالی است. 

هتل وکیل شیراز

 

 

اتاق‌های هتل وکیل شیراز

اتاق‌های هتل وکیل شیراز نیز طراحی زیبایی دارند و مجهز به امکانات و خدمات مختلفی مانند یخچال، تلویزیون، مبلمان، تلفن و مینی بار هستند تا میهمانان اقامت خوشی را تجربه کنند. در این اتاق ها خدمات روم سرویس و صبحانه نیز ارائه می شود. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردارند. برای مثال همگی به سیستم تهویه‌مطبوع مجهز بوده و تختخوابهای راحتی دارند. تلویزیون، کمد لباس، فن کوئل و مینی‌بار غیر رایگان هم از دیگر امکانات ارائه شده‌است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه دارید می‌توانید آن را در صندوق‌امانات اتاق خود نگهداری کنید. 

هتل وکیل شیراز

انواع اتاق‌های هتل وکیل شیراز

اتاق‌های یک نفره برای کسانی مناسب است که به تنهایی سفر می‌کنند. برای گروه‌های دو نفره اتاق‌های دوتخته توئین شامل دو تخت یک نفره آماده شده‌است. زوج‌ها هم می‌توانند از اتاق‌های دبل که یک تخت دونفره دارد، استفاده کنند. اتاق‌های سه‌تخته با سه تخت تک نفره یا یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره هم گزینه دیگری برای اقامت در این هتل است.اتاق چهار تخته، اتاق اتاق سه تخته و اتاق دو تخته برای یک نفر از دیگر اتاق های دیگر این هتل هستند.

هتل وکیل شیراز

قیمت رزرو اتاق های هتل وکیل شیراز

قیمت اتاق های هتل وکیل شیراز بسته به امکاناتشان متغیر استو قیمت این اتاق ها از 600 هزار تومان شروع می شود و تا سقف دو میلیون تومان پیش می رود.

 

هتل وکیل شیراز

رستوران هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز دارای یک رستوران آرام با محیطی زیبا و دلنشین است. این رستوران که در طبقه همکف واقع شده با ارائه منو متنوعی از انواع غذاهای لذیذ است. رستوران وکیل انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی را در محیطی سنتی با میز و صندلی های چوبی سرو می کند و در سه وعده غذایی به پذیرایی از میهمانان می پردازد. در رستوران هتل وکیل شیراز نیز از معماری زیبای گذشته الهام گرفته شده است.

هتل وکیل شیراز

 

کافی‌شاپ هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز علاوه بر رستوران، کافی شاپ بسیار زیبایی هم دارد که انواع نوشیدنی ها و میان وعده ها را در فضایی باز سرو می کند. نکته جالب این کفی شاپ استفاده از رنگ فیروزه ای در طراحی آن است که یادآور دوران سنتی و قدیمی ایران است. 

معرفی هتل وکیل شیراز

امکانات عمومی هتل وکیل شیراز

 میهمانان دارای اتومبیل شخصی دیگر نیازی به پیدا کردن جای پارک ندارند زیرا هتل وکیل شیراز پارکینگ اختصاصی سرپوشیده ای را به میهمانان خود اختصاص داده است. هتل وکیل شیراز خدمات حمل و نقل فرودگاهی و خدمات تور هم ارائه می دهد. روم سرویس،پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری و خدمات بیدار باش از دیگر امکانات قابل ارائه در هتل وکیل شیراز هستند.

هتل وکیل شیراز

مکان‌های گردشگری نزدیک هتل وکیل شیراز

موقعیت هتل وکیل شیراز به گونه ای است که دسترسی آسانی به بسیاری از جاذبه های شیراز مانند مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و حرم شاه چراغ را آسان کرده است در حدی که تنها با چند دقیقه پیاده روی به این جاذبه ها خواهند رسید و دیگر نیازی به اتلاف وقت برای یافتن تاکسی و یا پیدا کردن جای پارک نیست. 

فاصله هتل وکیل شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ: ۰.۶ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا مسجد نصیرالملک: ۱.۵ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا نارنجستان قوام: ۱.۶ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا ارگ کریم خان: ۱.۷ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا بازار وکیل: ۲ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا حافظیه: ۳.۳ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا باغ ارم: ۴ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا آرامگاه سعدی: ۶.۵ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا فرودگاه شیراز: ۱۲ کیلومتر

فاصله هتل وکیل شیراز تا راه آهن شیراز: ۲۳ کیلومتر

معرفی هتل وکیل شیراز

قوانین و مقررات هتل وکیل شیراز

هزینه برای اقامت کودکان زیر 3 سال رایگان، 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

ساعت تحویل اتاق ساعت 14:00 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12:00 می باشد.

پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر و نامه از اداره اماکن، امکان پذیر است.

پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است.

اعلام کنسلی از زمان صدور واچر تا 48 ساعت قبل از ورود مهمان 20 % هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد.

اعلام کنسلی 48 تا 24 ساعت قبل از ورود مهمان 50 % هزینه اقامت یک شب سوخت می باشد.

اعلام کنسلی روز ورود مهمان هزینه اقامت یک شب سوخت کامل می باشد.

آدرس هتل وکیل شیراز

شیراز – خیابان لطفعلی خان زند- مابین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی (سه راه نمازی سابق) – ابتدای کوچه

تلفن هتل وکیل شیراز

 071-32242201


 

منبع : ویکی گردی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه