ارسال به دیگران پرینت

برنج | برنج ایرانی | قیمت برنج ایرانی

ارزان‌ترین و گران‌ترین برنج در بازار | قیمت برنج ایرانی

در میان برنج‌های ایرانی، رقم صدری قیمت نسبتا بالایی دارد. در این رابطه برنج صدری هاشمی آقاجانیان هر کیلوگرم آن ۱۳۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

ارزان‌ترین و گران‌ترین برنج در بازار | قیمت برنج ایرانی

برای هر خرید هر کیلوگرم برنج ایرانی در بازار حداقل باید ۴۵ هزار تومان هزینه کرد که مربوط به برنج لاشه فجر آقامیر است. در حال حاضر کیسه ۵ کیلوگرمی این برنج در بازار به قیمت ۲۲۵ هزار تومان به فروش می‌رسد. البته فروشنده تخفیف ۲۴ درصدی را در نظر گرفته است و عدد پیش از تخفیف آن هم ۲۹۶ هزار تومان است. البته برند ستایش برنج فجر را از قرار هر کیلوگرم ۸۶ هزار تومان به فروش می‌رساند.

به گزارش فرارو، در میان برنج‌های ایرانی، رقم صدری قیمت نسبتا بالایی دارد. در این رابطه برنج صدری هاشمی آقاجانیان هر کیلوگرم آن ۱۳۸ هزار تومان فروخته می‌شود. برنج صدری مهمان نواز قدری ارزان‌تر است و فروشنده حاضر است هر کیلوگرم از این رقم ۱۳۵ هزار تومان بفروشد. برند آقامیر هم هر کیلوگرم برنج صدری را ۱۰۸ هزار تومان به فروش می‌رساند. شیرودی نیز بین ۵۵ تا ۱۰۴ هزار تومان فروخته می‌شود. آقامیر هر کیلوگرم برنج شیرودی درجه یک زاغمرز را ۷۸ هزار تومان می‌فروشد، قیمت ناظران ۱۰۴ هزار و ۵۰ تومان است و برند "ویهان" برنج شیرودی تنظیم بازاری را از قرار هر کیلوگرم ۵۵ هزار تومان به دست مشتری می‌رساند.

قیمت برنج ایرانی هاشمی و طارم

برنج طارم با قیمت‌های متفاوتی در بازار عرضه شده است. بیشترین قیمت مربوط به طارم کشت دوم فریدونکنار برند ویهان است که هر کیلوگرم آن ۱۳۹ هزار تومان فروخته می‌شود. آقامیر، طارم محلی را ۱۱۰ تومان می‌فروشد و این عدد برای طارم محلی فریدونکنار برند کاویش به ۹۵ هزار تومان می‌رسد. مهمان نواز نیز هر کیلوگرم طارم محلی را ۱۱۲ هزار تومان به فروش می‌رساند.

برنج نیم دانه طارم یک کیلوگرمی گلستان نیز ۵۴ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته می‌شود. قیمت برنج شکسته طارم ۴.۵ کیلوگرمی همین برند ۳۱۵ هزار تومان و کیسه ۱۰ کیلوگرمی آن ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در صدر قیمت‌های برنج ایرانی، رقم هاشمی قرار دارد. ناظران بیشترین مبلغ را طلب کرده و هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک گیلان را ۱۷۴ هزار تومان به فروش می‌رساند. قیمت هر کیلوگرم برنج هاشمی ممتازِ مهمان دوست نیز ۱۵۸ هزار تومان است. خمام تی تی هر کیلوگرم برنج هاشمی درجه یک را ۱۴۰ هزار تومان، هاشمی ممتاز تالش ۱۳۵ هزار تومان، حاج علی خدمتگزار ۱۲۴ هزار تومان، مقبلی ۱۰۴ هزار تومان، آستانه اشرفیه ۹۷ هزار تومان، کاویش ۹۵ هزار تومان و طایفه هر کیلوگرم برنج هاشمی معطر درجه یک آستانه اشرفیه را ۹۰ هزار تومان می‌فروشد.

قیمت برنج عنبربو

برنج عنبربو نیز در میان برنج‌های ایرانی، قیمت متعادلی دارد. کمترین قیمت را طایقه پیشنهاد داده و هر کیلوگرم را ۷۸ هزار تومان به فروش می‌رساند. مهمان نواز این رقم را قدری گران‌تر می‌فروشد و هر کیلوگرم از آن برای مشتری ۸۱ هزار تومان آب می‌خورد.

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه