ارسال به دیگران پرینت

فوتی های سیل | سیل زده | فیروزکوه

آمار فوتی های سیل در فیروزکوه | ۱۱ فوتی و ۴ مفقودی در سیل فیروزکوه

استاندار تهران به خانواده های جان باختگان حادثه سیل تسلیت گفت و افزود: تعداد فوتی ها در سیل فیروزکوه ۱۱ نفر و تعداد مفقودی ها به ۴ نفر رسید.

آمار فوتی های سیل در فیروزکوه | ۱۱ فوتی و ۴ مفقودی در سیل فیروزکوه

استاندار تهران به خانواده های جان باختگان حادثه سیل تسلیت گفت و افزود: تعداد فوتی ها در سیل فیروزکوه ۱۱ نفر و تعداد مفقودی ها به ۴ نفر رسید.

 محسن منصوری با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: خدمت رسانی در روستای مزداران فیروزکوه توسط نیروهای امدادی پیگیری می‌شود، چرا که این روستا بیشترین خسارت را داشته است. 
وی ادامه داد: تاکنون ۱۱ فوتی قطعی داریم که برخی از آنها مسافر و برخی از افراد بومی بودند و تعداد مفقودی ها نیز به چهار نفر کاهش یافته است. 
استاندار تهران عنوان کرد: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده است و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهند وضعیت چهار نفر مفقودی نیز امروز تعیین تکلیف می‌شود. 
وی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار که در حادثه سیل عزیزان خود را از دادند، عنوان کرد: در چهار شهرستان دیگر شامل مناطق شمالی شهر تهران، پاکدشت، دماوند و پردیس اقدامات خدمت رسانی انجام می شود. 
وی افزود: شب گذشته به دلیل آسیب وارده به سد محلی چنداب، مجبور به مسدود شدن راه دسترسی مردم به جاده امام رضا(ع) برای حدود ۲ ساعت شدیم. 
منصوری همچنین بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در شهرستان دماوند، برای عدم ایجاد مشکل و گرفتار شدن خودروها در سیل، دسترسی مردم برای ۲ ساعت در محور دماوند و رودهن در شرق تهران نیز بسته شد. 

استاندار تهران با توجه به پیش بینی بارندگی و سیل برای امروز گفت: از مردم تقاضا داریم در مسیل ها و مسیرهای پرخطر حضور پیدا نکند تا شاهد خسارت نباشیم. 

۹ شهرستان استان، معین روستاهای سیل زده شدند

منصوری با اشاره به آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: تقسیم کار منطقه‌ای صورت گرفته و هر شهرستان استان، معین یک روستا شده؛ در این راستا شهرستان های ورامین، قدس، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، بهارستان، پیشوا و شهریار حضور مستقیم در مناطق سیل‌زده دارند و بقیه فرمانداری ها یا درگیر سیل بوده و یا نیرو به این منطقه اعزام کرده اند. 
وی ادامه داد: ادوات امدادی و تجهیزات در منطقه وجود دارد و مجموعه های امدادی از جمله هلال احمر، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی و داوطلب در بین مناطق بلوک بندی شده تحت فرماندهی واحد اقدامات را پیگیری می‌کنند. 
منصوری سپس گفت: در حال حاضر محورهای اصلی بازگشایی شده و برخی محورهای محلی مسدود است البته دسترسی ها شکل گرفته و ادوات و لجستیک به اندازه کافی وجود دارد، اولویت اول آواربرداری، امدادرسانی و تعیین تکلیف وضعیت مفقودین و بعد از آن رسیدگی به وضعیت باغات و سایر موارد می باشد. 
وی همچنین تاکید کرد: تا حل و فصل کامل مشکلات در کنار مردم هستیم و از همه ظرفیت به نفع خدمت‌رسانی به مردم استفاده می‌کنیم. 
بنا براعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ منصوری با اشاره پیگیری رئیس جمهور از وضعیت رسیدگی به سیل زدگان افزود: رئیس‌جمهور چهار نوبت پیگیر مسائل سیل و خدمت رسانی به آسیب دیدگان بودند و حتی در نیمه های شب نیز این پیگیری ها ادامه داشت و ما هم در راستای مشی و سیاست دولت مردمی پیگیر هستیم تا مشکلات مردم به حداقل برسد. 

 

 

منبع : ایسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه