ارسال به دیگران پرینت

سیل شمیرانات و پاکدشت | سیل تهران | سیل | سیلاب

بلایی که سیل سر تهران آورد | ویدئویی باورنکردنی از خسارات سیل به شمیرانات و پاکدشت + ویدئو

تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها، مشغول امداد رسانی با توجه به بارش‌های ساعات اخیر، آب گرفتگی در استان تهران به ویژه مناطق غربی و جنوبی را شاهد هستیم که در آن عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند.

بلایی که سیل سر تهران آورد | ویدئویی باورنکردنی از خسارات سیل به شمیرانات و پاکدشت + ویدئو

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در خصوص سیل شمیرانات و پاکدشت اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

وی ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن « امامزاده داود » هستیم.

فتحی بیان کرد: تمامی عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار گرفتند و چند تیم امداد و نجات از جمله واکنش سریع و تیم‌های امداد و نجات در شهرستان‌های تهران، شمیرانات، پاکدشت و ملارد با توجه به شدت آب گرفتگی‌ها، مشغول امداد رسانی به هموطنان هستند.

گرفتاری چند خانواده در گل و لای و مسدود شدن راهها در پی وقوع سیل تهران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تا این لحظه، حادثه جدی در استان تهران به غیر از گرفتاری چند خانواده در گل و لای و مسدود شدن راهها، گزارش نشده است و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران در حال ارائه خدمات هستند.

فتحی به نحوه امداد رسانی‌ها اشاره و درباره سیل شمیرانات و پاکدشت گفت: تیم واکنش سریع و سه تیم عملیاتی هلال احمر شهرستان تهران مشغول امداد رسانی در منطقه امامزاده داوود پایتخت هستند، یک تیم به همراه راهداری در منطقه فشم شهرستان شمیرانات حضور دارد، یک تیم امداد و نجات در محدوده نیروگاه برق شریف آباد پاکدشت مشغول رهاسازی خانواده‌ای گرفتار شده هستند و یک تیم نیز در روستای قشلاق ملارد، در حال فعالیت هستند و در صورت نیاز تیم های بیشتری به این مناطق اعزام خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ این مقام مسئول اضافه کرد: شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان تهران جهت دریافت حوادث احتمالی در خدمت هموطنان در استان تهران است و در صورت نیاز، تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران در مناطق حادثه دیده حضور پیدا خواهند کرد.

 

 

حجم ویدیو: 2.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21
منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      دعا کنید خوب میشه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه