ارسال به دیگران پرینت

آمارکرونا | آمارکرونا امروز

آمارکرونا امروز ۵ مرداد | ۳۷ فوتی و شناسایی ۱۰۵۲۶ بیمار جدید

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

آمارکرونا امروز ۵ مرداد |  ۳۷ فوتی و شناسایی ۱۰۵۲۶ بیمار جدید

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت،  از روز گذشته تا امروز ۵ مردادماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۵۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۴۴۱ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۴۸۹ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۷۹۵ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۷۵ هزار و ۹۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۱۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  

همچنین بنابر اعلام وزارت بهداشت، تا کنون ۶۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۲۸۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۶۹۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۶۲ هزار و ۵۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۲ میلیون و ۹۷۹ هزار و ۴۹۹ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۱۰۶ هزار و ۹۲۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

 

بیشتر بخوانید: 

واکسن آسترازنکا از چرخه مراکز بهداشتی خارج شد | سویه‌های واکسن گریز امیکرون بلای جان ایرانی ها !

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن اشاره به سرعت انتشار، علایم و شدت بیماری‌زایی سویه BA۵ امیکرون و همچنین تاریخ مصرف واکسن‌های کرونا، در عین حال تاکید کرد که واکسن آسترازنکا به دلیل منقضی شدن تاریخ مصرف موارد موجود در کشور، از چرخه مراکز بهداشتی و درمانی خارج شده است.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام و علیکم،اگر لطفا امکان دارد به صورت جدول بنویسد که عالی شود اگر عمل کردید سالم باشید من هادی از کرج هستم

    • ناشناس ارسالی در

      حالا تماس بگیرید شهرداری بیاد فرشته های خداوند رو جمع کنه و ببره قتل عام کنه مگه کائنات ساکت میشینه مگه روح خدا تو کالبد حیوانات نیست که اونا رو بی گناه قتل عام میکنید باید کرونا بیاد باید کارمای گناهانمونو پس بدیم هنوز کمه ببینید چطور دامنگیرتون میشه تماشا کن و افسوس بخور ولی دیگه دیره بخدا چو ن روح فرشته ها شکایتشونو بردن به دادگاه الهی متاسفم براتون

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه