ارسال به دیگران پرینت

کشتی | کشتی حامل نفت

کشتی های حامل نفت ایران استعفا دادند! | روسیه پول بیشتری می‌دهد

بر اساس آنالیز کشتی‌ها توسط کمپانی ورتکسا، تانکرهای نفتی که در گذشته نفت ایران را حمل می کردند با نفت‌های روسی پر شده‌اند.

کشتی های حامل نفت ایران استعفا دادند! | روسیه پول بیشتری می‌دهد

کشتی حامل نفت ایران استعفا داد!

بر اساس آنالیز کشتی‌ها توسط کمپانی ورتکسا، تانکرهای نفتی که در گذشته کشتی حامل نفت ایران بودند با نفت‌های روسی پر شده‌اند. یازده مورد از کشتی هایی که قبلاً نیز کشتی حامل نفت ایران بودند از ماه آوریل نفت و کالای روسیه را بارگیری می‌کنند. 

آرمن عزیزیان تحلیلگر بازار نفت در ورتکسا می گوید: بعد از تحریم روسیه به خاطر جنگ اوکراین، شرکت ها نسبت به  حمل نفت و کالای روسیه خودداری کردند و کسانی که با تجارت نفت تحریم شده آشنایی دارند به روسیه در صادرات نفت در شرق سوئز کمک می‌کنند. 

از آن جایی که تعداد بیشتری از شرکت‌های بیمه‌ای حمل و نقل پس از حمله روسیه به اوکراین از روسیه دور شده اند، نفت کش‌های باقی مانده که تمایل به به انجام اینگونه کارها دارند قیمت های بالاتری می توانند دریافت کنند.

ورتکسا گفت تعداد کشتی هایی که فرستنده های ماهواره ای خود را در اقیانوس اطلس خاموش می‌کنند در حال افزایش است. این روش  برای انتقال کشتی به کشتی نفت اورال روسیه در اقیانوس اطلس انجام می‌شود  که به عنوان «تاریک شدن» معروف شده است. هدف این است که بارگیری یا تخلیه محموله‌ها شناسایی نشود. پنج مورد از ۱۴ فروند VLCC  و افرامکس که در هفته‌های اخیر در این محدوده خاموش شده اند، قبلا نفت خام ایران را جابه جا می‌کردند.

منبع : اکوایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه