ارسال به دیگران پرینت

گاراژسه هزار متری | آتش سوزی

آتش در گاراژ سه هزار متری در بزرگراه آزادگان تهران شعله‌ور شد

آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کردند که با حضور به موقع آتش‌نشانان و عملیاتی که در پیش گرفتند از سرایت شعله‌های آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد.

آتش در گاراژ سه هزار متری در بزرگراه آزادگان تهران شعله‌ور شد

آتش‌سوزی در یک گاراژ  در بزرگراه آزادگان

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره این حادثه گفت: در ساعت ۲:۵۲ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک گاراژ  در بزرگراه آزادگان، خیابان مهتدی، حوالی میدان ایثار، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی چهار ایستگاه آتش‌نشانی را به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام کرد.

آتش‌سوزی در یک گاراژ  در بزرگراه آزادگان

او با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: محل آتش‌سوزی گاراژی به وسعت حدود سه هزار متر مربع بود که در آن چندین کارگاه کوچک و بزرگ وجود داشت و بیشتر کارگاه‌های آن دارای کاربری کارگاه رنگرزی مبل بود.مئ در این محل ظروف رنگ، اسکلت‌ و شاسی های آماده مبل و.. نگهداری می‌شد. این کارگاه‌ها وسعت‌ متفاوتی داشتند که از حدود ۲۰۰ متر تا ۴۵۰ متر نیز بودند. چند کارگاه نسبت به سایر مقاومت بیشتری داشتند و با مصالح ساختمانی ساخته شده بودند اما بیشتر کارگاه‌ها، اصطلاحا گلخانه‌ای بودند؛ یعنی مقاومت چندانی نداشتند و پوشش‌های روی آن مقاومت چندانی نداشت و قابل اشتعال است. این‌ها سقفی با حالت نیم استوانه‌ای دارد که از آن به عنوان کارگاه استفاده می‌شد.گفت: زمانی که نیروها به محل رسیدند تقریبا هزار و ۵۰۰ متر، یعنی نیمی از این کارگاه شعله ور بود و با توجه به اینکه کارگاه ها کنار یکدیگر واقع شده بودند احتمال گسترش نیز وجود داشت. پوشش روی سقف‌ها در کارگاه های گلخانه‌ای نیز تخریب شده و سازه‌ها تقریبا از بین رفته بود.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: آتش‌نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کردند که با حضور به موقع آتش‌نشانان و عملیاتی که در پیش گرفتند از سرایت شعله‌های آتش به بخش‌های دیگر جلوگیری شد. این حادثه مصدومیت یا تلفات جانی نیز نداشت و ساعت ۴:۲۰ بامداد عملیات به پایان رسید.

منبع : منیبان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه