ارسال به دیگران پرینت

اعتیاد | مراکز ترک اعتیاد

بازداشت کارمندان کمپ ترک اعتیاد به دلیل کتک زدن معتادان

در یکی مراکز ترک اعتیاد خصوصی شیراز از تشکیل پرونده قضایی، تعطیل شدن کمپ و دستگیری سه نفر از کارکنان این مرکز خبر داد.

بازداشت کارمندان کمپ ترک اعتیاد به دلیل کتک زدن معتادان

تخلف در مراکز ترک اعتیاد

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز در پی دریافت گزارش اداره کل بهزیستی استان فارس در خصوص تخلف در یکی مراکز ترک اعتیاد خصوصی شیراز از تشکیل پرونده قضایی، تعطیل شدن کمپ و دستگیری سه نفر از کارکنان این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی دادگستری کل استان فارس، قاسم عسکری فر گفت: دستگیر شدگان اقدام به بستن دست دو نفر از معتادین و وارد شدن آسیب جدی به مچ دست و انگشت دست آنان شده اند

وی ادامه داد: سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ پس از گزارش بهزیستی استان از ایراد صدمه بدنی به معتادین در یکی از مراکز ترک اعتیاد خصوصی در شهر صدرای شیراز پیگیری حادثه به سرعت در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: مقام قضایی پس از دریافت گزارش بلافاصله در محل حاضر و ضمن نظارت بر درمان مصدومین تحقیقات را آغاز کرد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: سه نفر از کارکنان دخیل در این حادثه به اتهام تسبیب و مشارکت در ایراد صدمه جسمی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

عسکری فر تصریح کرد: در این پرونده دو تن از مدیران بهزیستی استان شامل یک تن از کارکنان و همچنین بازرس ناظر بر مراکز ترک اعتیاد نیز به اتهام ترک فعل و عدم انجام وظایف قانونی تحت تعقیب قرار گرفتند.

شهر صدرا در ۱۵ کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.

منبع : فرارو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      بسمه تبارک الله تعالی٪$#

    • ناشناس ارسالی در

      بسمه تبارک الله تعالی فرجه الشریف نصیر سریع یسیر وسعت دهنده فاتح مظفر فارج واسع ماشاءالله لاقوه الا بالله العلی العظیم اسماء حسنی صفات عظمی القاب عناوین خیر درجات اعلی بهیج پاکیزه بهشتی حق ارض و سماء &٪# فلات ایران بهشت کارگاه مرکزی خلق و فطر بدیع جنت و جنات فردوس برین نعیم منعم حق ارض و سماء &٪# ذکر کتاب و طلب تمنا تقاضا خواهش التماس تضرع با خشوع خضوع و فروتنی آب ارزاق و رزق و روزی و ارزاق عمومی و تهیه و تامین معاش حلال معیشتی بیحساب & فکر ذکر تدبیر شورا تصمیم طرح لایحه اقدام و عمل خیر حسنی مبارک اعلی بهیج پاکیزه بهشتی حق ارض و سماء &٪#

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه