ارسال به دیگران پرینت

سارق | گریختن سارق از زندان

نامه جالب سارقی که آلبوم عروسی زوج جوان را بازگرداند!

«وقتی جعبه طلاهایتان را سرقت کردم، چشمم به آلبوم عروسی داخل آن افتاد. به همین دلیل تصمیم گرفتم آلبوم خاطراتتان را برگردانم، اما از بازگرداندن طلا و جواهرات معذورم، لطفا مرا ببخشید و حلال کنید.»

نامه جالب سارقی که آلبوم عروسی زوج جوان را بازگرداند!

 از چندی قبل گزارش سرقت‌های سریالی از خانه‌ها به پلیس پایتخت اعلام شد که بررسی‌ها نشان می‌داد اعضای یک گروه، خانه‌های شمال و شمال غرب پایتخت را خالی می‌کنند. به‌گفته مالباخته‌ها، زمانی که آنها در خانه نبودند سارقان وارد آنجا می‌شدند و اموال ارزشمند آنها مانند طلا و جواهرات را سرقت می‌کردند. بررسی‌ها نشان می‌داد که در تمامی سرقت‌ها، قفل‌های در تخریب نشده و سارقان با استفاده از شاه‌کلید، قفل تمام درها را باز می‌کردند. از سوی دیگر مشخص شد سارقان حرفه‌ای در تمامی سرقت‌ها نقاب به ‌صورت داشتند و همان ابتدای ورود هم دوربین‌های خانه را از کار می‌انداختند و پس از سرقت هیچ ردی از خود به جا نمی‌گذاشتند.
با وجود این، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی منافی، بازپرس شعبه ششم دادسرای ویژه سرقت وارد عمل شدند تا ردی از سارقان حرفه‌ای به‌دست آورند.

سرقت در ماه عسل 
درحالی‌که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد اتفاق جالبی در پرونده افتاد. یکی از خانه‌هایی که سارقان به آن دستبرد زده بودند خانه عروس و دامادی جوان بود که وقتی به ماه عسل رفته بودند خانه آنها هدف دستبرد قرار گرفته بود. آنها راهی اداره پلیس شده و شکایت خود را مطرح کرده بودند. به‌گفته این زوج، سارقان تمام پول، طلا و سکه‌هایی را که در مراسم ازدواجشان هدیه گرفته بودند، به همراه آلبوم عکس عروسی‌شان سرقت کرده بودند، اما چند روز بعد از این سرقت بسته‌ای به‌دست زوج رسید که داخل آن آلبوم عکس‌های عروسی به همراه نامه عجیب یکی از سارقان بود. متن نامه این بود: «من وضع مالی خوبی داشتم و هرگز در زندگی‌ام دست به خلاف نزده بودم، اما زندگی پیچ و خم زیادی داشت و اتفاقاتی رخ داد که موجب ورشکستی‌ام شد. از دست دادن شغلم از یک سو و بدهکار شدنم به چند نفر از سوی دیگر مرا عذاب می‌داد و زندگی‌ام را مختل کرده بود تا اینکه چاره‌ای جز سرقت برایم نماند. به پیشنهاد دوستانم وارد دنیای سارقان شدم چرا که تنها با این کار می‌توانستم یک شبه به پول برسم و بدهی‌هایم را بپردازم. روزی که به خانه شما دستبرد زدم و جعبه طلا و جواهرات را سرقت کردم وقتی به خانه برگشتم و در جعبه را باز کردم با آلبوم عکس‌های عروسی شما مواجه شدم، اما اصلا آلبوم را باز نکردم و خدا را شاهد می‌گیرم که حتی یک عکس هم از آلبوم خانوادگی و شخصی شما را ندیدم. می‌دانم که این آلبوم یادآور شب خاطره‌انگیز شماست و دلم نیامد که آن را برایتان ارسال نکنم، اما به‌خاطر مشکلات مالی فراوانی که این روزها گریبانگیرم شده از برگرداندن طلا و جواهرات شما معذورم و نمی‌توانم آنها را برگردانم. امیدوارم مرا ببخشید و حلال کنید.»
براساس این گزارش، با اطلاعاتی که تیم تحقیق به‌دست آورده به‌زودی سارقان این پرونده را بازداشت کرده و به فرارشان پایان خواهد داد.

 

 

منبع : نامه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • منصوره ارسالی در

      ببینیم و تعریف کنیم.
      این روزا فقط جرم وجنایت شده،چهارتا لاخ موی خانمها.والسلام
      اگر اسیدپاش هارو گرفتن

      اگر اختلاس گرها روگرفتن
      اگر دکل های نفتی پیداشد
      این سارقان روهم می گیرند.
      د

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه