ارسال به دیگران پرینت

فرصت ۵ روزه برای زائران حج تمتع ۹۶

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان حج تمتع ۹۶ که ثبت‌نام اولیه را انجام داده‌اند فقط پنج روز برای ثبت‌نام نهایی فرصت دارند و بعد از اتمام این زمان ممکن است اولویتهای بعدی جهت تکمیل ظرفیت دعوت شوند.

فرصت ۵ روزه برای زائران حج تمتع ۹۶

۵۵آنلاین :

محمد آزاد درباره ثبت‌نام قطعی زائران حج تمتع 96 اظهار کرد: ودیعه گذارانی که تاریخ سپرده‌گذاری آنان تا پایان شهریور سال 85 بوده است و با فراخوان سازمان حج و زیارت از 23 فروردین تا 21 اردیبهشت نسبت به تکمیل ثبت نام خود تا سقف 10 میلیون تومان اقدام کرده‌اند از روز گذشته تا پنج روز فرصت دارند به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند.

وی با تأکید بر تکمیل ثبت نام در مهلت مطرح شده افزود: بدیهی است که بعد از این مهلت، ممکن است اولویتهای بعدی جهت تکمیل ظرفیت دعوت شوند و اگر این عزیزان بعد از این پنج روز مراجعه کنند طبیعی است که فقط در جاهای باقیمانده می‌توانند انتخاب کاروان کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه ثبت نامها به دو روش حضوری و اینترنتی انجام می‌شود گفت: در مراجعه حضوری متقاضیان با مراجعه به دفاتر حج و زیارت ثبت نامشان را قطعی خواهند کرد و در روش دوم از طریق سایت haj96.haj.ir عملیات ثبت نام خودشان را نهایی کنند.

آزاد درباره مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام متقاضیان تصریح کرد: عزیزانی که قبلاً مرحله مقدماتی ثبت نامشان را انجام داده‌اند در هنگام مراجعه به دفاتر حج و زیارت باید اصل فیش ثبت‌نام اولیه را که نشان دهنده واریز 10 میلیون تومان است به همراه اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه و اصل و کپی کارت ملی و کپی آنرا همراه داشته باشند، در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروانها در زمان مقرر اولویتهای بعدی فراخوان خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در کاروانهای امسال در هشت گروه قیمتی تقسیم شده است، گفت: البته ارائه خدمات در همه گروههای قیمتی یکسان است و اختلاف گروههای قیمتی به دلیل نوع هتل و نوع پروازها است که قیمت هر گروه کاروانی را تعیین می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت اظهار کرد: با تلاش سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری سعی شده است اختلاف قیمت آن چنانی در قیمتها نداشته باشیم، اما اگر زائران با افزایش قیمتی برخورد کردند بدانند که آن متأثر از تغییر قیمت ارز، ارتقای خدماتی که در خیمه عرفات داده شده یا افزایش قیمتی است که در اقلام عربستان پدید می‌آید، اما در مجموع با همکاری خوب بانک ملی یک میلیون و 200 هزار تومان از سرفصل هزینه ودیعه گذاران سالهای قبل کسر می‌شود که با احتساب آن و کسر یک میلیون و 200 هزار تومان بالاترین گروه قیمتی ما 13 میلیون و 750 هزار تومان و پایین گروه قیمتی 9 میلیون و 670 هزار تومان خواهد بود.

منبع : تسنیم
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه