ارسال به دیگران پرینت

شهره لرستانی | تیپ مردانه شهره لرستانی | تغییر جنسیت شهره لرستانی | پدر و مادر شهره لرستانی | مازیار لرستانی

شهره لرستانی با تیپی عجیب و مردانه در کنار پدر قاضی و مادرش + عکس

مازیار لرستانی که او را پیش‌تر به نام شهره لرستانی می‌شناختیم، عکسی به همراه پدر و مادرش منتشر کرده است.

شهره لرستانی با تیپی عجیب و مردانه در کنار پدر قاضی و مادرش + عکس

مازیار لرستانی در این تصویر در کنار پدر قاضی و مادر دبیرش دیده می‌شود.

مازیار لرستانی در کنار پدر قاضی و مادرش دیده شده است.

 

آیا مازیار لرستانی از سینما حذف خواهد شد؟

پس از انتشار خبر تغییر جنسیت شرعی و قانونی شهره لرستانی در فضای مجازی، برخی سینماگران به او تبریک گفتند و حتی برخی از آن‌ها استقبال کردند که از او در فیلم‌های بعدی‌شان با جنسیت متفاوت استفاده کنند اما سابقه نشان داده است که این روند اتفاق سخت و غیر قابل پیش‌بینی در سینما و خصوصا تلویزیون ایران است.

اما لرستانی در یکی از برنامه‌های «دورهمی» در سال ۹۶ درباره علاقه‌اش به کارگردانی و در پاسخ به این سوال که چگونه کار بازیگری را شروع کرده؟ چنین گفته بود: «بازیگری اولین شاخصه‌ای بود که در من می‌شناختند، ولی طبیعتا آن چیزی که خودم دوست دارم، کارگردانی و نویسندگی است و آن را بیشتر از بازیگری دوست دارم.»

او با اشاره به این نکته که درس کارگردانی خوانده است، گفته بود: «من لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس سینما گرفته‌ام. ۶-۷ تا کار تله و یک سریال برای گروه کودک ساخته‌ام و در آستانه ساخت اولین فیلم سینمایی بلندم هستم.

 
البته سال‌هاست اگر باد و مه و خورشید و فلک بگذارند، می‌خواهم شروع کنم و شما می‌دانید که چقدر کار سختی است و همش بخاطر یک مشت دلار ناقابل و بی‌ارزش کار هنری روی زمین می‌ماند و نمی‌شود. اگر بشود، امسال اولین فیلم بلند سینمایی‌ام با عنوان «فال» را می‌خواهم بسازم. »

که به نظر می‌رسد ساخت این فیلم سینمایی به سرانجام نرسید.

سابقه تغییر جنسیت شرعی و قانونی در عالم هنر به سال‌ها قبل برمی‌گردد که فرزانه ارسطو از هنرمندان فعال عرصه تئاتر به نام سامان ارسطو تغییر جنسیت داد و حتی فیلم – تئاتر مستندی به نام «همتون منو میشناسین» براساس زندگی او ساخته شد.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه