ارسال به دیگران پرینت

کریستیانو رونالدو | مقصد جدید کریستیانو رونالدو | انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکو

کریستیانو رونالدو به رئال مادرید خیانت می کند ؟ | مقصد جدید رونالدو مشخص شد

یک نشریه اسپانیایی از تمایل سرمربی و مسئولان اتلتیکو مادرید به جذب کریستیانو رونالدو و نگاه مثبت این ستاره پرتغالی به این پیشنهاد خبر داده است. تیم‌های بسیاری از جمله بایرن مونیخ، رم و اینترمیلان خواهان رونالدو هستند. نشریه "آ. اس" اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، که این روز‌ها در اردوی پیش فصل تیمش به دلیل "مشکلات خانوادگی" حاضر نشده است، نگاه مثبتی به بازگشت به مادرید دارد.

کریستیانو رونالدو به رئال مادرید خیانت می کند ؟ | مقصد جدید رونالدو مشخص شد

تهیه خبر:حجت اله شمس مورکانی 

 

ماجرای انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکو چیست ؟

یک نشریه اسپانیایی از تمایل سرمربی و مسئولان اتلتیکو مادرید به جذب کریستیانو رونالدو و نگاه مثبت این ستاره پرتغالی به این پیشنهاد خبر داده است. تیم‌های بسیاری از جمله بایرن مونیخ، رم و اینترمیلان خواهان رونالدو هستند.

نشریه "آ.اس" اسپانیا در گزارشی مدعی شده است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، که این روزها در اردوی پیش فصل تیمش به دلیل "مشکلات خانوادگی" حاضر نشده است، نگاه مثبتی به بازگشت به مادرید دارد.

با وجود اینکه در مدت اخیر از تیم‌های بسیاری از جمله بایرن مونیخ، رم و اینتر به عنوان تیم‌های خواهان این بازیکن یاد شده، اما گزارش روزنامه "آ.اس" اسپانیا بار دیگر به تشدید گمانه‌زنی‌ها در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن منجر شده است. این نشریه در گزارش خود قید کرده است که دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلیکو مادرید همواره در هر جمعی از رونالدو به عنوان فوتبالیست شماره یک دنیا یاد کرده و علاقه‌مند به سبک بازی او است. هر چند که مشکلات اقتصادی این باشگاه اسپانیایی می‌تواند مانع مهمی برای انتقال احتمالی رونالدو به این تیم باشد.

"آ.اس" همچنین در بخش دیگری از این گزارش از علاقه رونالدو برای بازگشت به شهر مادرید نوشته و به حضور قطعی اتلتیکو مادرید در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا سال آینده اشاره کرده که معیار مهمی برای این بازیکن به شمار می‌رود.

انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در صورت رضایت منچستر، می‌تواند بسیار شبیه به انتقال دو سال پیش لوئیس سوارز از بارسا به اتلتیکو باشد اما با ابعادی بزرگ‌تر؛ او در طی دوران حضورش در رئال مادرید، بارها دروازه این تیم را باز کرد و دو بار هم مانع از رسیدن آنها به جام قهرمانی لیگ قهرمانان شد تا بسیاری به او لقب "دشمن درجه یک اتلتیکو" را بدهند.

رونالدو فصل قبل ۲۴ گل در منچستر یونایتد به ثمر رساند و این در حالی است که هیچ بازیکنی در اتلتیکو از مرز ۱۳ گل عبور نکرد.

این بازیکن پس از پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس، که با بدترین نتیجه تاریخ برای منچستر همراه بود، در گفتگو با مدیران این باشگاه اعلام کرد که تمایلی به ادامه حضور در این تیم ندارد و می‌خواهد در فصل آتی، برای تیمی به میدان برود که قادر به حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا باشد. این در حالی است که منچستر با قرار گرفتن در رده ششم جدول لیگ برتر انگلیس، تنها جواز حضور در مسابقات لیگ اروپا را به دست آورده است.

پس از این اتفاق و با وجود آغاز تمرینات پیش فصل شاگردان تن هاخ، رونالدو که همچنان در کشورش به سر می‌برد با مطرح کردن مشکلات خانوادگی از حضور در اردوی پیش فصل تیمش سر باز زد تا بسیاری این اقدام ستاره پرتغالی را تاییدی برای اصرارش به خروج از منچستر، به رغم باقی ماندن یک سال از قراردادش با این تیم، عنوان کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه