ارسال به دیگران پرینت

مرد افغانستانی

مرد افغانستانی زن ایرانی خود را به قتل رساند

مرد افغانستانی که زن ایرانی را در خانه اجاره‌ای به قتل رسانده بود در ادامه تحقیقات به قتل همسر خود در ایالت کاپیسا نیز اعتراف کرد.

مرد افغانستانی زن ایرانی خود را به قتل رساند

مرد افغانستانی که زن ایرانی را در خانه اجاره‌ای به قتل رسانده بود در ادامه تحقیقات به قتل همسر خود در ایالت کاپیسا نیز اعتراف کرد.

ساعت ۲ بعد از ظهر ۲۸ خرداد گزارش قتل زن جوانی در خانه اجاره‌ای به بازپرس محمد تقی شعبانی اعلام شد. تیم جنایی با ورود به محل در بررسی‌ها دریافتند که مردی این خانه را برای ۲۴ ساعت اجاره کرده بود اما وقتی مالک برای تحویل خانه‌اش رفت با جسد این زن در اتاق خواب رو به رو شد.

در ادامه مشخص شد قاتل افغانستانی بوده اما با هویت ایرانی در کنار خودروهای مدل بالا و ساختمان‌های لوکس عکس انداخته و آن را در فضای مجازی منتشر کرده است. او با این شیوه و شگرد با دختران و زنان جوان ارتباط برقرار کرده و تحت عنوان خواستگار با آنها طرح دوستی ریخته و درنهایت از آنها اخاذی می‌کرده است.

با برملایی هویت متهم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در یک قرار صوری او را بازداشت کردند. متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که حدود ۱۰۰ میلیون تومان از حقوقش را به مقتول سپرده بود اما زمانی که قصد گرفتن پولش را داشته، مقتول منکر ماجرا شده و همین مسأله باعث اختلاف و درگیری و در نهایت قتل شده است.

با اعتراف به جنایت به دستور بازپرس جنایی او در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در ادامه تحقیقات به دومین جنایتی که در پرونده خود داشت اعتراف کرد و گفت: همسرم را در ایالت کاپیسای افغانستان به قتل رساندم. ۶ ماهی بود که با یکی از دختران روستایمان ازدواج کرده بودم. یک روز که به خانه آمدم، احساس کردم که کسی در خانه بوده است. همین مسأله باعث شد که با همسرم درگیر شوم و او را با ضربات چاقو به قتل برسانم.

او ادامه داد: بعد از جنایت، خانواده همسرم به خانه‌ام حمله کردند و آنجا را به آتش کشیدند. من که ترسیده بودم، از روستای نجلا در ولایت کاپیسا فرار کردم و به ایران آمدم.

با اعتراف متهم به دومین جنایت، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، دستور احضار خانواده مقتول به ایران و تحقیقات در رابطه با سایر جرایم احتمالی متهم را صادر کرد.

منبع : عرشه نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه