ارسال به دیگران پرینت

درگیری با پلیس | سه کشته در اثر درگیری با پلیس

درگیری شدید با پلیس نیروی انتظامی | سه نفر کشته شدند+ جزئیات

جزئیات درگیری سرنشینان پژو ۴۰۵ با پلیس توسط پلیس اعلام شد

درگیری شدید با پلیس نیروی انتظامی | سه نفر کشته شدند+ جزئیات

درگیری با پلیس نیروی انتظامی | سه نفر کشته شدند+ جزئیات

حمیدرضا اکبری" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران در ساعت ۱ بامداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

اکبری با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، تصریح کرد: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی نموده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خوردو را داشتند.

جانشین انتظامی استان در ادامه بیان داشت: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار نموده که علی رغم پنچر شدن لاستیک های خوردو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خوردو دچار آتش سوزی شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم جان باختند، اظهار داشت: خوشبختانه تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه