ارسال به دیگران پرینت

جاماندگان | یارانه | ثبت نام جاماندگان یارانه

معترضان به دهک بندی کجا مراجعه کنند؟ | ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد+ ویدئو

معترضان به دهک بندی و مبلغ پرداختی می‌توانند از طریق لینک «سامانه حمایت» وزارت کار مراجعه و درخواست بازنگری خود درباره دهک‌بندی را ثبت کنند.

معترضان به دهک بندی کجا مراجعه کنند؟ | ثبت‌ نام جاماندگان یارانه آغاز شد+ ویدئو

این سامانه در چهارچوب «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس https://my.gov.ir امکان ثبت نام را برای جاماندگان یارانه فراهم کرده است.(برای ورود می توانید روی لینک کلیک کنید)

همچنین به دلیل آزمایشی بودن  سامانه  جاماندگان یارانه صورت قطع شدن دسترسی به مراحل ثبت نام، متقاضیان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شروع دوباره مراحل و بروزرسانی صفحه مرورگر خود به مراحل ثبت نام ادامه دهند.

ورود به این سامانه با یک شماره تماس و ارائه کد ملی ممکن خواهد بود.

در صورتی که مراجعه کننده از قبل مشمول پرداخت یارانه باشد، این سامانه به‌صورت اتوماتیک فرد یارانه بگیر را شناسایی و پنجره ثبت نام برای این افراد باز نخواهد شد.

همچنین سامانه  جاماندگان یارانه صورت شناسایی فرد بعنوان مشمول دریافت یارانه که نیاز به ثبت نام جدید ندارد، پیامی به این محتوا را نشان می‌دهد: «چنانچه شما به دهک اعلام شده خانوار خود توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه معترض هستید به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمایید.» 

به این ترتیب معترضان به دهک بندی و مبلغ پرداختی می‌توانند از طریق لینک «سامانه حمایت» وزارت کار مراجعه و درخواست بازنگری خود درباره دهک‌بندی را ثبت کنند.

ثبت نام از جاماندگان یارانه ها همچنان ادامه دارد. 

 سازمان هدفمندی یارانه ها: ثبت نام از جاماندگان یارانه ها از 27 اردیبهشت در سامانه هدفمندی  آ‎غاز شده و همچنان ادامه دارد. 

  درخواست کنندگان بازبینی دهک بندی ها هم باید صبر کنند تا سامانه وزارت رفاه بارگذاری شود.

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      وزرات رفاه اصن رسیدگی نمی کنه جواب نمیده مرتب میگه در دست بررسی اینهمه دروغ برای چی وزرات رفاه ب هرکس دوست داره یارانه میده وجواب نامیده حتی یارانه بیماران خاص رو هم نمیده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه