ارسال به دیگران پرینت

فائزه رفیعی| صعود فائزه رفیعی | صعود فائزه رفیعی به جمع ۶۴ نفر برتر

بانوی شمشیرباز ایرانی در قاهره شگفتی ساز شد !

فائزه رفیعی به جدول اصلی بخش انفرادی سابر زنان در رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر راه پیدا کرد.

بانوی شمشیرباز ایرانی در قاهره شگفتی ساز شد !

صعود فائزه رفیعی به جمع 64 نفر برتر سابر زنان افتخاری جدید از این بانوی گیلانی است.

سومین روز از رقابت های شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر با برگزاری مسابقات انفرادی اسلحه سابر زنان پیگیری شد که سه نماینده کشورمان به رقابت با حریفان پرداختند.

فائزه رفیعی 30 ساله که برای سومین دوره متوالی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کرد، در گروه هفتم رقابت ها عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با ثبت 5 پیروزی برابر حریفانی از هنگ کنگ، بلغارستان، برزیل، هند و آلمان و تنها یک باخت مقابل آراکلی ناوارو اسپانیایی، جایگاه نوزدهم مرحله گروهی را به خود اختصاص داد تا راهی جدول مقدماتی شود. این شمشیرباز گیلانی برای راهیابی به جدول اصلی رقابت ها مقابل جولین کورتین بلژیکی قرار گرفت و با پیروزی 15 بر 14 در برابر این حریف، جواز حضور در جمع 64 سابریست برتر جهان را به دست آورد. رفیعی در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی، صبح چهارشنبه در برابر مدیسون تورگود کانادایی قرار خواهد گرفت. 

پریماه برزگر که در گروه نخست رقابت ها قرار داشت، موفق به کسب 4 پیروزی برابر شمشیربازانی از مصر، اوکراین، کانادا و ترکیه شد و در 2 بازی نتیجه را به حریفان ایتالیایی و گرج خود واگذار کرد تا با قرار گرفتن در جایگاه چهل و دوم مرحله گروهی راهی مرحله حذفی شود. برزگر که آخرین بار 4 سال پیش در این رقابت ها شرکت کرده بود، مقابل سابینا کریمووا باتجربه از آذربایجان قرار گرفت و نتیجه را 15 بر 10 واگذار کرد تا کار خود را با قرار گرفتن در رتبه هفتاد و پنجم به پایان برساند.

نجمه سازنچیان نیز که سومین بار در رقابت های جهانی حضور پیدا می کرد، نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و در گروه 2 مسابقات فقط توانست از سد حریف استرالیایی خود عبور کند و در 5 مسابقه دیگر خود نتیجه را به حریفانی از لهستان، بریتانیا، کانادا، مکزیک و مصر واگذار کرد تا با قرار گرفتن در رده صدم مرحله گروهی از صعود به مرحله بعد بازبماند و با قرار گرفتن در رتبه 116 به کار خود در این رقابت ها پایان دهد.

 

منبع : ورزش سه
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه