ارسال به دیگران پرینت

جاسازی تریاک | جاسازی تریاک در خرما | جاسازی ماهرانه تریاک | جاسازی تریاک در اصفهان

جاسازی ماهرانه تریاک در اصفهان | اقدام عجیب قاچاقچایان مواد مخدر !

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 100 کیلو تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

جاسازی ماهرانه تریاک در اصفهان | اقدام عجیب قاچاقچایان مواد مخدر !

با اعلام پایگاه خبری پلیس سرهنگ "هادی کیان مهر" درباره جاسازی تریاک در خرما بیان داشت : مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای اجرای طرح ذوالفقار با هدف برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر ، حین بررسی خودروهای عبوری در مسیر تردد خودروهای سنگین به یک دستگاه کامیونت مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند .

وی افزود : ماموران پس از توقف خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی به بازرسی از خودروی مذکور پرداختند که در بازرسی به عمل آمده موفق به کشف 100 کیلو موادمخدر از نوع تریاک شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نایین درباره جاسازی تریاک در خرما اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد : مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود ، در این راستا به شهروندان نیز توصیه می شود که اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند .

 

 

منبع : رکنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      سلام بر شما دوست گرامی ترباک چیز خوبیه اگر درست. مصرف شود عالیه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه