ارسال به دیگران پرینت

دختر علی دایی | علی دایی | دختر علی دایی در انگلیس | زندگی لاکچری دختر علی دایی

تفریحات لاکچری و عجیب وغریب دختر علی دایی در انگلیس سوژه شد + عکس

دنیز دایی، دختر علی دایی با منتشر کردن عکسی از دانشگاه معروف انگلیس، زندگی لاکچری اش را به رخ کاربران فضای مجازی کشیده است.

تفریحات لاکچری و عجیب وغریب دختر علی دایی در انگلیس سوژه شد + عکس

دختر علی دایی از وضعیت لاکچری اش در انگلیس رونمایی کرد

دنیز دایی به همراه مادرش یعنی همسر اول و سابق علی دایی در لندن زندگی می کند. شرایط مالی خوب علی دایی، زندگی پر زرق و برقی را برای این دختر نوجوان در لندن رقم زده است.

دنیز دایی دختر علی دایی با منتشر کردن عکسی از دانشگاه معروف لندن زندگی لاکچرسی اش را به رخ کاربران فضای مجازی کشیده است. وقت صبح- دنیز دایی به همراه مادرش یعنی همسر اول و سابق علی دایی در لندن زندگی می کند. شرایط مالی خوب علی دایی، زندگی پر زرق و برقی را برای این دختر نوجوان در لندن رقم زده است. او  این روزها با انتشار تفریحات لاکچری و استایل های عجیب و غریبش دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است. در همین راستا او اخیرا تصویری منتشر کرده و نشان داده که در دانشگاه لنکستر انگلیس مشغول به تحصیل است. برخی هم می گویند که او در این شهر تاریخی، قدیمی و پر زرق و برق زندگی می کند .

 

او  این روزها با انتشار تفریحات لاکچری و استایل های عجیب و غریبش دنبال کنندگان زیادی در فضای مجازی پیدا کرده است.

در همین راستا او اخیرا تصویری منتشر کرده و نشان داده که در دانشگاه لنکستر انگلیس مشغول به تحصیل است.

برخی هم می گویند که او در این شهر تاریخی، قدیمی و پر زرق و برق زندگی می کند .

دعوت علی دایی به فینال لیگ پرورش اندام

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ملاقاتی که با علی دایی داشت، او را به تماشای فینال لیگ این رشته دعوت کرد.

به گزارش ورزش سه، عبدالمهدی نصیرزاده که چندی قبل به دلیل اظهارنظر در خصوص ممنوعیت پرورش اندام برای بانوان مورد انتقاد علی کریمی ستاره سابق فوتبال در اینستاگرام قرار گرفته بود، حالا ملاقاتی را با علی دایی داشته است.

در این ملاقات، نصیرزاده از علی دایی برای تماشای فینال لیگ بدنسازی و پرورش اندام دعوت کرد و کاپیتان اسبق تیم ملی هم قول مساعد داد که این مسابقات را از نزدیک تماشا کند.

فینال اولین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام 12 خردادماه به میزبانی فرهنگسرای بهمن تهران با حضور 6 تیم برگزار می شود و به نظر می رسد در صورت حضور علی دایی در سالن مسابقات، این رقابت ها از جذابیت دوچندانی برخوردار خواهد بود.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه