ارسال به دیگران پرینت

تاندونک؛ راهی کم هزینه و بدون عوارض برای درمان دردهای گردن

تاندونک گردنبندی است که راه درمان سریع و بدون عوارض گردن درد را برای اغلب بیماران فراهم ساخته است. این گردنبند برقی مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به نام UIC که مخفف سه تکنولوژی پرکاربرد اولتراسوند، انفرارد یا اشعه مادون قرمز و کلاک پالس در عرصه زندگی است.

تاندونک؛ راهی کم هزینه و بدون عوارض برای درمان دردهای گردن

مقدمه

تاندونک گردنبندی است که راه درمان سریع و بدون عوارض گردن درد را برای اغلب بیماران فراهم ساخته است. این گردنبند برقی مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به نام UIC که مخفف سه تکنولوژی پرکاربرد اولتراسوند، انفرارد یا اشعه مادون قرمز و کلاک پالس در عرصه زندگی است. شرکت زایس ترونیک آلمان با تمرکز بر انواع گردن دردها توانسته با تولید این محصول دریچه‌ای مطمئن در درمان گردن درد به روی بیماران بگشاید. بدون شک همه انسان‌ها در هر طیف سنی با عارضه گردن درد روبرو هستن ولی این بیماری بیشتر در افراد بالای 60 سال خود را نشان می‌دهد.

استفاده زیاد از رایانه و تلفن همراه، میزهای غیر استاندارد و بد نشستن عمده‌ترین دلایلی است که افراد را به این درد ناخوشایند مبتلا می‌سازد.

این مقاله از مجله سلامت سیوطب به ویژگی‌های درمانی گردنبند فراصوت تاندونک پرداخته تا با دانستن ویژگی‌های آن تصمیمی دقیق و درست برای درمان گرفت. 

2-2

تکنولوژی‌های گردنبند حرارتی UIC تاندونک

تجهیزات پیشرفته و منحصر به فردی که گردنبند تاندونک همراه خود دارد از سه بخش تشکیل شده است که در ادامه به چگونگی تاثیر آن‌ها بر درمان دردهای گردن خواهیم پرداخت.

 

اولتراسوند (Ultrasound)

هنگامی که امواج صوتی چند میلیون بار در ثانیه بر بافت آسیب‌دیده تابیده شود، فعل و انفعالات مولکول‌های آن بافت و اندام افزایش خواهد یافت. این اتفاق موجب تحریک سلول‌های درون بافت و سپس بالا رفتن حرارت در عمق بافت خواهد شد. دستگاه اولتراسوند با این امکان در تسکین درد، کاهش التهاب و بهبود عملکرد حرکت گردن، چشم‌انداز وسیعی در حوزه درمان ایجاد کرده است.

سلول‌های در معرض گرمای ناشی از امواج صوتی اکسیژن و مواد مغذی بیشتری دریافت کرده و گردش خون بهتری را در بافت به وجود می‌آورند. آرامش عضلات و نواحی آسیب‌دیده گردن، رفع اسپاسم، تسکین درد و تسریع روند بهبودی از جمله تاثیرات شگرفی است که از تکنولوژی اولتراسوند می‌توان انتظار داشت.

 

اشعه مادون قرمز یا انفرارد (Infrared)

به کار گیری اشعه مادون قرمز در بحث درمان، شگفتی است که دانشمندان به آن دست یافته‌اند. اشعه مادون قرمز برخلاف اشعه فرابنقش طیف نوری بسیار مفید و ارزشمندی است که به ترمیم و بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده بدن می‌پردازد.

گردنبند تاندونک با مجهز بودن به این تکنولوژی فوق پیشرفته توانسته در درمان دردها، مشکلات رباطی و عضلانی گردن نویدبخش اتفاقات خوب باشد.

 

کلاک پالس (Pulse clock)

اگر تجربه فیزیوتراپی را داشته باشید ماساژ ظریف همراه با حرارتی را احساس کرده اید. این حس آرام‌بخش در واقع با تاباندن پالس‌های الکتریکی به وجود می‌آید. گردنبند تاندونک با در اختیار داشتن این تکنولوژی توانسته در درمان دردهای گردن تبدیل به محصولی محبوب و ایمن شود.

پالس‌های الکتریکی به شکل امواج رفت و برگشتی و با ریتمی دقیق و هماهنگ عضلات را تحریک می‌کند. تاندونک با هدف قرار دادن عمق عضلات در از بین بردن اسپاسم عضلانی، پیشگیری از آتروفی، بهبود گردش خون، تحریک هدفمند عضلات، کاهش درد، پیشگیری از لخته شدن خون و کمک به ترمیم و بهبودی زخم‌ها تاثیری ماندگار از خود به جای گذاشته است.

 

 

آیا تاندونک را باید در دسته گردنبندهای طبی قرار داد؟

ویژگی عمده همه گردنبند‌های طبی در واقع حمایت و محافظت از حرکات گردن است و در کنترل درد و درمان آسیب‌ها نقشی ندارند. در صورتی که گردنبند تاندونک علاوه بر ویژگی‌های دیگر محافظ‌های گردنی در درمان و رفع آسیب‌ها نیز نقش دارد. از این حیث اطلاق گردنبند طبی تاندونک اشتباه به نظر می‌رسد.

تفاوت آشکار تاندونک با سایر گردنبند‌های طبی مجهز بودن آن به تکنولوژی درخشان و بسیار پیشرفته UIC است که با ایجاد حرارت در عمق بافت‌های گردن و افزایش جریان خون به تسکین درد و ارتقا عملکرد حرکتی گردن می‌پردازد.

 

اثرات گردنبند فرا صوت تاندونک (Tandoneck) را در چه مواردی می‌توان دید؟

تاندونک با به خدمت گرفتن سه تکنولوژی برجسته و بروز دنیا جای پای خود را در درمان مشکلات مختلف گردن باز کرده و عارضه‌های مختلفی را درمان می‌کند. دردها و آسیب‌های گردن که با تاندوک قابل درمان هستند عبارتند از:

  • بهبود دامنه حرکتی مفاصل و عضلات
  • درمان درد و عوارض ناشی از شکستگی‌های بد استخوانی
  • مشکلات گردش خون در ناحیه گردن
  • بهبودی سریع‌تر بعد از جراحی گردن
  • آرتریت گردن
  • گردن درد حاد
  • عوارض ناشی از جراحی گردن
  • دیسک گردن
  • پیشگیری از آتروفی عضلات
  • رفع اسپاسم عضلانی
  • درمان تنگی کانال نخایی
  • تحریک هدفمند عضلات گردن
  • دردهای عصبی
  • تحریک هدفمند عضلات

 

آیا استفاده از گردنبند تاندونک دارای عوارض است؟

در میان انواع راه‌های درمانی به جدیت می‌توان گفت که تاندونک تاکنون هیچ عارضه‌ای از خود نشان نداده و جزو ایمن‌ترین راه‌های درمان بیماری‌های گردن محسوب می‌شود. این گردنبند بسیاری از آسیب‌های گردن را به صورت غیر تهاجمی و از طریق تقویت بافت‌های آسیب‌دیده کنترل می‌کند و موجب تسکین درد و بهبود دامنه حرکتی گردن خواهد شد.

به یاد داشته باشید که بسیاری از مشکلات گردن بعد از جراحی به دلیل مراقبت‌های نادرست از آن است که فرد مبتلا به گرفتگی‌های دردناک عضلات و فشار بر رباط‌ها خواهد شد. تاندونک با استفاده از مکانیزم گرمایی خاص خود این مشکل را برطرف ساخته و مشکلات و دردهای بعد جراحی را به حداقل رسانده است.

حائز اهمیت است که بدانید درمان آرتریت حاد گردن فقط با جراحی امکان‌پذیر خواهد بود. چون باید بخشی از استخوان و غضروف برداشته و بخشی دیگر جایگزین آن شود.

هنگام استفاده از گردنبند تاندونک باید بیشتر مراقب نواحی از پوست که خالکوبی یا زخم دارند، بود؛ چون این نواحی مستعد دریافت گرمای بیشتری هستند.

 

از چه طریقی گردنبند تاندونک را می‌توان تهیه کرد؟

از آن جایی که خرید و فروش تاندونک در بازارهای غیر رسمی نیز دور از ذهن نیست، مراجعه به فروشگاه اینترنتی این دستگاه که به عنوان نمایندگی رسمی آن در ایران فعالیت می‌کند بهترین گزینه خواهد بود.

خرید اینترنتی از فروشگاه معتبر و نمایندگی آن موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. به خصوص برای افرادی که دارای مشکلات سلامتی هستند و به دلیل دردهای مزمن امکان حرکت برای آن‌ها سخت است، بهترین گزینه به شمار می‌آید.

 قیمت تاندونک در نمایندگی‌ها مشخص و در مناسب‌ترین سطح است و با یکبار خریدن آن لزومی به هزینه‌های زیاد فیزیوتراپی نیست. تاندونک با توجه به اینکه سه تکنولوژی پیشرفته را همراه خود دارد عملکردی مشابه با فیزیوتراپی ارائه می‌دهد با این تفاوت که دیگر نیازی نیست به کلینیک بروید.

وقتی به مجموعه خدماتی که گردنبند تاندونک در اختیار بیمار قرار می‌دهد نگاه شود، می‌توان به راحتی فهمید که میزان هزینه یکبار خریدن آن در قیاس با مراجعه مکرر به فیزیوتراپی اصلا به چشم نمی‌آید و بسیار مقرون به‌صرفه‌تر از فیزیوتراپی و دیگر درمان‌های تهاجمی و غیر تهاجمی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه