ارسال به دیگران پرینت

اخراج دراگان اسکوچیچ | انتخاب جانشین اسکوچیچ | سرمربی تیم ملی

خبری عجیب درباره انتخاب جانشین اسکوچیچ | نماینده مردم تهران سرمربی بعدی را لو داد ؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی غیرسیاسی و ورزشی با اشاره به اخراج اسکوچیچ گفت: الان مربی وطنی در بسیاری از رشته‌های ورزشی، سرمربی هستند و توانستند در سطح جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند، آن‌وقت چرا این اتفاق در فوتبال نیفتد؟!

خبری عجیب درباره انتخاب جانشین اسکوچیچ | نماینده مردم تهران سرمربی بعدی را لو داد ؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی غیرسیاسی و ورزشی با اشاره به اخراج دراگان اسکوچیچ گفت: الان مربی وطنی در بسیاری از رشته‌های ورزشی، سرمربی هستند و توانستند در سطح جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند، آن‌وقت چرا این اتفاق در فوتبال نیفتد؟!

سردار اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرمانده اسبق سپاه پاسداران در خصوص  اخراج دراگان اسکوچیچ گفت متاسفانه ما سرمایه‌های کشور خودمان را زیاد جدی نمی‌گیریم؛ در صورتی‌که ما نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته‌ها افراد توانمند و متخصص بسیاری را داریم که اگر به این افراد بها و میدان داده شود، بسیار بیشتر از نیروهای خارجی می‌توانند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

وی در ادامه اضافه کرد الان مربی های وطنی در بسیاری از رشته‌های ورزشی، سرمربی هستند و توانستند در سطح جهانی برای کشور افتخارآفرینی کنند، آن‌وقت چرا این اتفاق در فوتبال نیفتد؟!

فرمانده اسبق سپاه پاسداران با تاکید بر متمرکز شدن بر سرمربی وطنی اظهار کرد باید ابتدا از توانمندی‌ها و سرمایه‌های گرانبهای خودمان استفاده کنیم، بعد اگر نیاز شد از نیروهای خارجی استفاده کنیم. باتوجه به اینکه ما می‌گوییم که دچار کمبود بودجه و به نوعی تحت فشار هستیم، چرا از نیروهای متخصص خودمان استفاده نکنیم؟!

سردار کوثری با اشاره به  اخراج دراگان اسکوچیچ که به کارگیری سرمربی وطنی از خروج ارز جلوگیری خواهمی کرد، گفت اگر ما در داخل افراد متخصص داشته باشیم چه نیازی است که با آوردن سرمربی خارجی، ارز از کشور خارج کنیم؟! حداقل تبعاتش این است که در آخر می‌گوییم که ما از سرمربی‌های وطنی استفاده کردیم اما آن‌ها نتوانستند نیازهای ما را برآورده کنند؛ غیر از این است؟!

وی افزود اگر قرار است سرمربی‌ خارجی هم بیاوریم باید مراقب باشیم که بازدهی کامل را داشته باشد! در این صورت باید از مربی خارجی بیاوریم نه الان! در ظاهر آقای اسکوچیچ توانسته که تیم را به جام جهانی بیاورد اما حالا این سوال هم مطرح است که چه اتفاقی افتاده که فدراسیون فوتبال تصمیم بر برکناری اسکوچیچ گرفتند؟!

این نماینده مجلس یازدهم درباره سرمربی جدید تیم ملی فوتبال و  اخراج دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد با اطلاعات دقیقی که دارم می‌دانم که افرادی وطنی که دارای تخصص در زمینه سرمربی‌گری فوتبال هستند، وجود دارند.

وی ادامه داد کسانی‌که در عمل ثابت کردند که مرد عمل هستند و در سطح ملی و جهانی دست به افتخارآفرینی کردند و به‌عنوان لژیونر در تیم‌های اروپایی و خارجی بازی کردند، باید سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرند. مربی فوتبال می‌تواند مثل مربی والیبال، وطنی باشد و این کاملا ممکن است.

سردار کوثری در پایان در واکنش به اظهارات اخیر حسن عباسی گفت در هر رشته ورزشی انسان‌های بد و خوب وجود دارد. بالاخره ممکن است انسان‌ها با عادات و اخلاقیات متفاوت با هم در یک حرفه مشخص فعالیت کنند و این اصلا چیز عجیبی نیست. در هر قشر و صنفی آدم‌هایی با سلایق، تفکرات و اعتقادات مختلف حضور دارند.


منبع : مدارا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      معلومه نکونامه

    • رضا ارسالی در

      با سلام جناب سردار کوثری نماینده محترم مجلس باید در رشته های تخصیص خودتان اظهار نظر فرمایید با بهترین مربیان وطنی خود جلوی یکصد هزار نفر به عربستان سعودی باختیم که هنوز با گذشت چندین سال از سایه ان بازی نتوانستیم خارج شویم همین بازیهای اولیه والیبال با مربی داخلی چنگی بدل نزدیم و در ادامه بازی ها توانستیم خوب بازی کنیم ولی در جام جهانی فقط سه بازی داریم و بس انهم با امریکا و انگلیس و ولز که با هر مربی حرفی جلوی این حریفان نخواهیم داشت حداقل حرمت مربی فعلی را نگه داریم والسلام

    • علی ارسالی در

      سردار کوثری سوال چرا بعد گندی که کیروش و ویلموتس زدند و بیت المال را به جیب زدن و تیم ۸۰ درصد در شرف حذف شدن بود اونموقع یادتون نبود مربی ایرانی بزارید خیلی بی انصافید حالا که اسکوچیچ توانندی خودشو نشون داد و با اقتدار صعود کردیم تصمیم به اخراجش گرفتید خیلی نمکنشناسیه فیفا و ای اف سی حتی دنیا دارن میبینن بی وفایی تون را مسخرتون میکنن .مربی ایرانی خوبه اما در شرایط سخت اگه تونست نتیجه بگیره وگرنه تیم که تو سرازیری افتاده منم میتونم رو نیمکت باشم

    • مسجدی ارسالی در

      آقای کوثری شما که در مورد فوتبال نظرمیدید... آیاعکسی باشورت ورزشی درزمین فوتبال دارید؟!!!
      درودبرشرف اسکوچیچ که باکمترین پول تیم ملی فوتبال ایران را به جام جهانی برد

    • مصطفی ارسالی در

      اخه شما کجا ورزش کجا تو این رژیم هیچی سر جای خودش نیست یارو نظامی در نظر میده بابا نکنید این .... رو فقط خود دراگان

    • مهران ارسالی در

      اگه مربی ایرانی توانایی داشت تیم رو تو مرحله مقدماتی قبول می کرد الانم کسی با آبروی خودش بازی نمی کنه ، کیسه گل وباعث خنده دنیا می شیم!!!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه