ارسال به دیگران پرینت

برخورد با بدحجاب‌ها | برخورد فیزیکی با بدحجاب ها | موضوع حجاب | ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی

ادعای عجیب روزنامه جمهوری اسلامی درباره بدحجاب های ایران | آخرین وضعیت موضوع برخورد با بدحجاب‌ها

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:موضوع حجاب و برخورد با بدحجاب‌ها از تریبون‌های مختلف به دفعات مطرح می شود، بدون آنکه در این مقوله، وحدت رویه و سیاست مدونی مطابق با احکام شرع و قانون ارائه شود.

ادعای عجیب روزنامه جمهوری اسلامی درباره  بدحجاب های ایران | آخرین وضعیت موضوع  برخورد با بدحجاب‌ها

 موضوع حجاب و برخورد با بدحجاب‌ها از تریبون‌های مختلف به دفعات مطرح می شود، بدون آنکه در این مقوله، وحدت رویه و سیاست مدونی مطابق با احکام شرع و قانون ارائه شود.

تردیدی نیست که این روزها عده‌ای برای ترویج بی‌حجابی و بی‌عفتی در کشور به‌شدت فعال شده‌اند که حاصل یک اقدام برنامه‌ریزی شده در این زمینه است ولی این حرکت هدفمند، هرگز مجوزی برای این نیست که برخی افراد از طریق تریبونهائی که در اختیار دارند نسخه‌هایی برای مقابله با بدحجابی بپیچند و از جامعه هم توقع داشته باشند این نسخه‌ها بدون کم و کاست به مورد اجرا گذاشته شود.

این افراد هرگز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که چه شده اکنون شاهد شیوع مظاهر بدحجابی در کشور هستیم و چه کسانی در این زمینه به مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی خود عمل نکرده‌اند؟!

حامیان برخورد با بدحجاب‌ها، هرگز به این سؤال پاسخ نداده‌اند که وجود آزاردهنده صحنه‌هایی پس از گذشته 42 سال از انقلاب و آنهم توسط جوانانی که چه بپذیریم و چه حاضر به پذیرش آن نباشیم، دستپخت تربیتی همین نظام هستند، چه علتهایی دارد و مبارزه با این افراد، پرداختن به معلول‌ها و غفلت کردن از علتهاست و هرگز ما را به نتیجه نمی‌رساند و شاید به همین دلیل هم رئیس قوه قضائیه تأکید کرد «در مقوله حجاب و عفاف، اقدام هیجانی صورت نگیرد و مسئولان همه بخش‌ها باید در چارچوب قانون گام بردارند».

 

منبع : روزنامه جمهوری اسلامی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه