ارسال به دیگران پرینت

جاماندگان | یارانه

جاماندگان یارانه بخوانند | خبر خوب وزیر کار درباره جاماندگان یارانه

ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند. این سایت تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.

جاماندگان یارانه بخوانند | خبر خوب وزیر کار درباره جاماندگان یارانه

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تکمیل اطلاعات افرادی که مشمول دریافت یارانه ۳۰۰ -۴۰۰ هزار تومانی هستند خبر داد و گفت: امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

هادی زاهدی وفا در همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با بیان اینکه به دلیل تغییراتی که در شرایط خانوارها ایجاد شده همیشه امکان تکمیل اطلاعات افراد یارانه بگیر وجود دارد اظهارکرد: در مرحله نخست بخشی از اطلاعات تکمیل شده و پرداخت صورت می‌گیرد. اما همیشه این امکان وجود دارد که افراد در سایت حمایت ثبت نام کنند.

ادامه داد: ممکن است برخی تشکیل خانواده بدهند و برخی هم جدا شوند.  سایت یارانه تا ۱۰ روز آینده باز می‌شود. اما به طور کلی ما تلاش کرده‌ایم که اطلاعات خود را بر اساس اطلاعاتی که در بانک‌ها داشتیم به صورت دقیق کامل کنیم.

وی با بیان اینکه از سال آینده سیاست دیگری برای یارانه بگیران تعیین خواهد شد توضیح داد: در ابتدای سال آینده تصمیمی اخذ شده و تا پایان سال به آن پایبند خواهیم بود.

زاهدی وفا در پاسخ به سوالی در مورد شناسایی جاماندگان سهام عدالت نیز گفت: کارهای کارشناسی آن انجام شده و در دستور کار دولت است.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد اینکه آیا به عنوان وزیر معرفی خواهد شد؟ گفت: صبحت هر چیزی را باید در زمان مناسب کرد.

تولید دانش بنیان برای اقتصاد کشور یک ضرورت است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: تولید دانش بنیان برای اقتصاد کشور یک ضرورت است.

زاهدی وفا با بیان اینکه در فضای گام دوم انقلاب زندگی می‌کنیم اظهار کرد: در گام نخست تجربه گران سنگی را کسب کردیم چراغ راه آینده است. اما در گام دوم همچنان راه طولانی در پیش داریم و مولفه‌هایی مانند رشد اقتصادی عدالت، اخلاق، مبارزه با فساد و غیره چراغ راه آینده خواهد بود.

وی ادامه داد: در سالی زندگی می کنیم که به نام تولید دانش بنیان مزین است موضوعی که برای اقتصاد ما ضروری است.

زاهدی وفا با تاکید بر اینکه اگر نتوانیم تولیدات را دانش بنیان کنیم بازار جهانی و داخلی را از دست خواهیم داد اظهارکرد: تنها ابزار ما برای رقابت در دانش بنیان کردن تولید است باید بتوانیم به سرعت فاصله سطح فناوری تولیدات خود را با سطح دانش جهانی کوتاه کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از خلصت‌های تامین اجتماعی مردمی بودن است عنوان کرد: مردمی بودن این امکان را به ما می‌دهد که حافظ منافع ذی نفعان باشیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: برای رشد در مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی باید تا پایان سال هدف گذاری داشته باشیم و برای این منظور باید اهدافی را تعیین کرده و ماهانه به این اهداف دست یابیم.

به گفته وی تامین اجتماعی خصلت بین نسلی دارد، برای همین منظور باید سرمایه‌اش را به یک سرمایه مولد و پایدار تبدیل کند.

 

منبع : طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه