ارسال به دیگران پرینت

سحر قریشی | اینستاگرام سحر قریشی | سحر قریشی و تتلو | امیر تتلو

ابراز علاقه عجیب سحر قریشی به امیر تتلو سوژه شد | روش عجیب خانم بازیگر برای ابراز علاقه به تتلو + عکس

سحر قریشی برای ابراز علاقه به تتلو بک گراند موبایلش را با عکسی از این خواننده به روز کرد.

ابراز علاقه عجیب سحر قریشی به امیر تتلو سوژه شد | روش عجیب خانم بازیگر برای ابراز علاقه به تتلو + عکس

سال گذشته بود که سفر سحر قریشی برای ضبط سریال نیسان آبی به کارگردانیمنوچهر هادی به ترکیه سفر کرد. این مسافرت کاری با شایعاتی همراه شد که بعد از مدتی بالاخره رنگ واقعیت به خود گرفت و سحر قریشی با انتشار عکس های مشترک با امیرتتلو اعلام کرد که قصد دارد با این خواننده ازدواج کند.

سحر قریشی در جدیدترین پست اینستاگرامی اسکرین شاتی منتشر کرده است که نشان می دهد این بازیگر عکس امیرتتلو را برای ابراز علاقه به او به عنوان بک گراند گوشی اش انتخاب کرده است.

ماجرای علنی شدن رابطه سحر قریشی و تتلو

وقتی که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال شود تقریبا رابطه آنها علنی شد و پس از آن انتشار ویدیویی که از سحر قریشی در یک ویلا دیده شد و به محل سکونت تتلو در ترکیه شبیه بود برای به تمام حواشی پایان داد و مشخص شد که رابطه سحر قریشی و تتلو جدی شده است.

دعوای شدید سحر قریشی و تتلو

البته از چندی قبل زمزمه اختلاف میان این دو سلبریتی در فضای مجازی دست به دست شد تا تتلو در پستی اعلام کرد که دیگر قصد ندارد با سحر قریشی در ارتباط باشد.

تتلو گفته بود که سحر قریشی معتاد است و رفتارهای عجیبی دارد به همین خاطر دیگر قصد ادامه رابطه با او را ندارد. البته آتش این دعوا در عرض چندساعت با عذر خواهی خانم بازیگر خاموش شد.

منبع : اقتصاد انلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه