ارسال به دیگران پرینت

گفتن دوستت دارم | عشق | رفتار عاشقانه

آسان‌ترین روش‌ها برای گفتن «دوستت دارم»!

مطمئناً هزاران راه مختلف، برای گفتن دوستت دارم به همسرتان وجود دارد. اگر میخواهید که صمیمیت رادر زندگی مشترکتان تا ابد حفظ کنید، باید ازعشقتان مراقبت کنید.

آسان‌ترین روش‌ها برای گفتن «دوستت دارم»!
مطمئناً هزاران راه مختلف، برای گفتن دوستت دارم به همسرتان وجود دارد. اگر میخواهید که صمیمیت رادر زندگی مشترکتان تا ابد حفظ کنید، باید از عشق تان مراقبت کنید.
در یک روز معمولی یک غذای خاص بپزید

پیش بند خود را بپوشید و غذای مورد عشق همسرتان را درست کنید. آقایان میتوانند برای آشپزی از شخص دیگری کمک بگیرند. پختن غذاهای خاص و مورد علاقه همسرتان ، خصوصا اگر آقایان این کار را انجام دهند، یکی از بهترین حرکات برای گفتن دوستت دارم است.

اجازه دهید او بزرگترین تکه پیتزا را بخورد

منظور این نیست که واقعا برایش پیتزا بخرید و بزرگترین تکه را به او بدهید . این جمله یعنی همیشه بیشترین اندازه از همه چیزتان، مانند وقت، توجه، عشق، محبت، شوخ طبعی را به او اختصاص بدهید.

پیشانی او را ببوسید

امروزه، به بوسه های روی پیشانی توجه نمی شود ، این واقعیت کاملا ناراحت کننده است. هنگامی که در خیابان راه می روید، او را بعد از یک روز طولانی می بینید، با هم خداحافظی می کنید و قبل از اینکه بخوابید، هرگز بوسه های تصادفی روی پیشانی را از او دریغ نکنید .

این حرکت ساده برای گفتن دوستت دارم و عشق، برای او بیشتراز چیزی که فکرش را بکنید، ارزش دارد.

صدای باران را گوش کنید

می‌دانید که چقدر رمانتیک و آرامش‌بخش است که کنار پنجره بنشینید ،یک فنجان چای بنوشید و به صدای باران گوش ‌دهید. در حالی که به صدای باران گوش می کنید، او را نزدیک خودتان نگه دارید، به چشمانش نگاه کنید و با صدای باران برقصید.

برای او نامه عاشقانه یا شعر بنویسید

انجام دادن کارهای قدیمی عاشقانه ترین کاری است که می توانید برای عشقتان انجام دهید. نوشتن یک نامه عاشقانه یا یک شعر برای همسرتان بسیار زیباست.

به او بگویید که زیباست

عادت کنید که حتی در بین مکالمات جدی ، هنگام غذاخوردن یا زمانی که با هم در خیابان قدم می زنید، بگویید چقدر دوست داشتنی و زیباست. وقتی این حرکت ساده و شیرین را انجام میدهید، میتوانید لبخند شیرین و درخشش چشمانش را در آن لحظه ببینید!

درست است که این یک حرکت کوچک و ساده است ، اما تأثیرعمیقی بر رابطه شما دارد.

یک دسته گل از گل های مورد علاقه اش را برای او بفرستید

ارسال چند شاخه گل یکی از حرکات عاشقانه ای است که خیلی از زوج ها آن را فراموش کرده اند. شما مثل بقیه نباشید و همسرتان را با فرستادن یک دسته گل به محل کار، کلاسش یا حتی در خانه غافلگیر کنید.

به این ترتیب، شما با هدیه دادن یک دسته گل، پیامی در مورد عشق بی پایان خودتان به او ارسال می کنید.

منبع : marriage
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • مرتضی ارسالی در

      وقتی می‌خواهم بگویم نمیدانم چرا دوستت دارم یه جوری میشم

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه