ارسال به دیگران پرینت

اتوبوس | واژگونی اتوبوس | تصادف اتوبوس در زنجان

آخرین عکس یادگاری از کشته شدگان اتوبوس کوهنوردان در زنجان

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به واژگونی امروز اتوبوس در زنجان گفت: اتوبوس مسافربری واژگون شده در جاده زنجان سه کوهنورد را به کام مرگ کشاند و ۱۴ کوهنورد دیگر در این حادثه زخمی شدند.

آخرین عکس یادگاری از کشته شدگان اتوبوس کوهنوردان در زنجان

سرهنگ مهدی میناخانی در تشریح این حادثه افزود: این اتوبوس حامل ۱۹ مسافر بود که بنابر اظهارات خودشان کوهنورد ایرانی بودند که پس از کوهپیمایی در کشور ترکیه، وارد کشور شده و از مرز بازرگان به مقصد تهران در حال حرکت بودند.

وی اظهار داشت: حال ۲ نفر از مصدومان این حادثه رانندگی که ساعت ۵:۵۸ صبح امروز و در کیلومتر ۳۰ لاین جنوبی آزادراه زنجان به تبریز به وقوع پیوست، وخیم بود و ۲ نفر از مسافران نیز از این سانحه جان سالم به در بردند.

سرهنگ میناخانی علت این سانحه رانندگی را عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان کرد و یادآورشد: راننده اتوبوس نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

 اتوبوس حامل کوهنوردانی بود که از آرارات بازمی‌گشتند 

رییس هیات کوهنوردی استان زنجان نیز در این باره گفت: مسافران این اتوبوس از کوهنوردان آزاد کرج و تهران بودند که برای کوهنوردی به کوه‌های آرارات ترکیه رفته بودند.

غفار امانی اظهار داشت: متاسفانه اتوبوس حامل این کوهنوردان در مسیر بازگشت، واژگون شد که بر اثر آن سه نفر از کوهنوردان فوت کردند.

کوهنوردان

بیشتر بخوانید:
 

واژگونی اتوبوس کوهنوردان در زنجان | ۱۹ کشته و مجروح

جانشین پلیس راه استان زنجان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ۳۰ کیلومتری این استان خبر داد.

منبع : ایرنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه