ارسال به دیگران پرینت

مهدی تاج | مهدی تاج در فدراسیون فوتبال | فدراسیون فوتبال

سورپرایز انتخابات فدراسیون فوتبال را بشناسید !

در فاصله یک روز مانده به پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای فدراسیون فوتبال، هنوز کاندیداهای اصلی انتخابات به میدان نیامده اند.

سورپرایز انتخابات فدراسیون فوتبال را بشناسید !

سردار عزیزالله محمدی رییس اسبق سازمان لیگ تنها کاندیدای شناخته شده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است و فعلا کاندیدای سرشناس دیگری ثبت نام نکرده است اما فردا روز شلوغی مقابل فدراسیون فوتبال خواهد بود. هم جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال و هم جلسه کمیته فنی قرار است فردا برگزار شود و هم قرار است کاندیداهای ریاست برای این انتخابات ثبت نام کنند. در حالی که همه فکر می کردند مهدی محمد نبی کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال خواهد شد، اما آخرین خبرها حاکی از آن است که مهدی تاج سورپرایز این انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بود و مهدی تاج رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران که دی ماه سال 98 از سمتش استعفا کرده بود، برای حضور مجدد در انتخابات فدراسیون ثبت نام خواهد کرد. آخرین خبرها هم حاکی از آن است مهدی محمد نبی، به عنوان نایب رییس اول مهدی تاج معرفی خواهد شد. ظاهرا مهدی تاج تا این لحظه هنوز برای نایب رییس دوم، به توافق نرسیده است.

مهدی تاج که نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم هست و همچنین سابقه سه دوره حضور در مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال را دارد، در حال حاضر آماده است تا پس از یک غیبت طولانی، در انتخابات فدراسیون برای پست ریاست شرکت کند. او از این جهت سورپرایز انتخابات است که کمتر کسی فکر می کرد مهدی تاج برای رقابت انتخاباتی وارد صحنه شود. مهدی محمد نبی متوجه شده که اگر تاج به میدان بیاید به دلیل سن و سال و کسوت و همچنین بحث ریاست فدراسیون فوتبال و شانس او برای گرفتن رای از مجمع، بهتر است ائتلاف کند و نایب رییس اول باشد.

در شرایطی که امروز هم اعضای اداری فدراسیون تا پایان وقت اداری در ساختمان فدراسیون حاضر بودند، به جز دو سه کاندیدای ناشناس برای پست ریاست و نمایندگی باشگاهها، کسی به ساختمان فدراسیون فوتبال ن رفت. باید دید فردا میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون که قصد حضور در انتخابات را دارد، زودتر از مهدی تاج ثبت نام خواهد کرد یا پس از مهدی تاج. چرا که گفته می شود او هم می خواهد به میدان بیاید. 

 

منبع : فوتبالی
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه