ارسال به دیگران پرینت

موشک | ریزش آوار

اصابت موشک به ساختمان ۵ طبقه | چندین نفر زیر آوار ماندند +ویدئو

پاولو کیریلنکو فرماندار منطقه گفت که این حمله عصر شنبه در شهر چاسیو یار صورت گرفت. وی گفت: کشته شدن شش نفر و زخمی شدن پنج نفر تایید شده است.

اصابت موشک به ساختمان ۵ طبقه | چندین نفر زیر آوار ماندند +ویدئو

وزارت کشور اوکراین روز یکشنبه اعلام کرد که در پی تخریب یک ساختمان مسکونی پنج طبقه توسط موشک‌های روسیه در منطقه دونتسک اوکراین، دست کم شش نفر کشته و بیش از ۳۰ نفر  زیر آوار گرفتار شده اند.

به گزارش فرارو، پاولو کیریلنکو فرماندار منطقه گفت که این حمله عصر شنبه در شهر چاسیو یار صورت گرفت. وی گفت: کشته شدن شش نفر و زخمی شدن پنج نفر تایید شده است.

حداقل ۳۵ نفر در زیر آوار گرفتار شده اند. گفته می‌شود که امدادگران با حداقل دو نفر از زیر آوارماندگان تماس برقرار کرده اند.

کیریلنکو گفت که این شهر حدود ۱۲ هزار نفری مورد اصابت راکت‌های اوراگان قرار گرفته است که از سیستم‌های حمل کامیون پرتاب می‌شوند.

چاسیو یار در ۲۰ کیلومتری جنوب شرقی کراماتورسک قرار دارد، شهری که انتظار می‌رود در حین حرکت به سمت غرب، هدف اصلی نیرو‌های روسی باشد.

همراه با لوهانسک، دونتسک یکی از دو استانی است که منطقه دونباس را تشکیل می‌دهد، جایی که شورشیان جدایی طلب از سال ۲۰۱۴ با نیرو‌های اوکراینی جنگیده اند.

هفته گذشته، روسیه شهر لیسیچانسک، آخرین پایگاه اصلی مقاومت اوکراین در لوهانسک را تصرف کرد.

کیریلنکو گفت روز شنبه حملات روسیه به سایر بخش‌های منطقه دونتسک از جمله حمله موشکی به دروژکیوکا، شهری در پشت خط مقدم صورت گرفت.

سرهی گایدای، فرماندار لوهانسک، گفت که نیرو‌های روسی روز شنبه در حال تیراندازی در امتداد تمام خط مقدم بودند، اگرچه ضدحمله بعدی اوکراین، مسکو را مجبور کرد تا حمله خود را متوقف کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه