ارسال به دیگران پرینت

یارانه | تیرماه

یارانه این ماه چقدر خواهد بود ؟ | یارانه 900 تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

از اردیبهشت امسال دولت کمک معیشتی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای دهک‌های درآمدی اول تا نهم واریز کرد. برخی از افرادی که پیش از این در لیست یارانه نقدی و معیشتی بودند، از لیست خط خوردند.

یارانه این ماه چقدر خواهد بود ؟ | یارانه 900 تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

پرداخت یارانه 900 تومانی 

سه مرحله از یارانه جدید واریز شده است. اما جاماندگان هنوز هیچ یارانه‌ای دریافت نکرده‌اند. احتمالا همزمان با واریز یارانه تیرماه، هم یارانه جدید برای جاماندگان واریز شود و هم یارانه دو ماه قبل.

از اردیبهشت امسال دولت کمک معیشتی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی برای دهک‌های درآمدی اول تا نهم واریز کرد. برخی از افرادی که پیش از این در لیست یارانه نقدی و معیشتی بودند، از لیست خط خوردند. این گروه به عدم دریافت یارانه اعتراض کردند. پیگیری‌ها نشان می‌دهد که یارانه جاماندگان همزمان با سومین مرحله، واریز می‌شود.

همچنین قرار است یارانه اردیبهشت و خرداد ماه این گروه همزمان با یارانه تیر واریز شود. بر این اساس آن گروه از جاماندگان که تاکنون یارانه نگرفته‌اند به زودی کل یارانه را یکجا دریافت می‌کنند.

یارانه هر کدام از جاماندگان ۹۰۰ هزار تومان است. پس یارانه یک خانوار چهار نفری حدود سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌شود.

 

منبع : تجارت نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • زینب ارسالی در

      چقدر کالا برگ برگ میکنید ماه کالا برگ نمی‌خواهم من یارانه نقدی می خواهم چون هیچ درآمدی ندارم به پول نیاز دارم یه زن بدبخت هستم که نه کمک خرجی دارم نه هیچ کسی رو که به داد من برسد چه زندگی شد برای من خانه دار که توی فقر دارم زندگی میکنم

    • محمدمقدم منش ارسالی در

      من یک نفر هستم نه بازنشسته هستم نه شغلی دارم ۵۵ سال دارم خانه هم ندارم با این پول یارانه زندگی میکنممادر وپدرم هم فوت گرده اند

    • ناشناس ارسالی در

      چرا وقتی که این یارانها را نمی دهید برای چی به بهونه این یارانه دروغی قیمت ها را بالا میبرید . حقوق بازنشستها تورم ایجاد میکنه ولی یارانهای الکی داره توهم ایجاد میکنه .ایا کسی هست که بداند خداوند متعال از رگ گردن هم به ما نزدیکتره .حتی الان کمونیست ها هم که منکر خدا بودند وقتی تو اب قرق میشن فقط میگن خدایا کمکم کن .نمیگه قدرت و ثروتم کمکم کن .

    • ققنوس ارسالی در

      شماهااگه خداقبول دارین ومردم براتون مهم هسن به همون خداک اعتقاددارین کالابرگ نمیخوایم پول نقدبیشتربه کارمون میاتاکالابرگ
      این ملت بدبخت دیگه به چ زبانی بگیم
      اقای رئسی منتی سرمامردم بدبخت نذاریدک یارانه زیادکردین. درعوض قیمتابردین عرش علا

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه