ارسال به دیگران پرینت

احمد زنده‌روح | نقل و انتقالات پرسپولیس

سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی ها | جانشین ستاره گرانقیمت را بشناسید!

نام هافبک فصل قبل فجر سپاسی به عنوان گزینه جدید یحیی گل محمدی مطرح شده است.

سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی برای پرسپولیسی ها | جانشین ستاره گرانقیمت را بشناسید!

احمد زنده‌روح گزینه پرسپولیس هافبک اسبق ماشین‌سازی که در این تیم چهره و در ادامه راهی گل‌گهر شده بود، با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده بود، راهی فجرسپاسی شده است.

او که مجبور شده در بهترین دوران فوتبالی خود راهی تیم فجرسپاسی شود و دوران سربازی را پشت سر بگذارد، اکنون همچنان چند ماه دیگر از دوران خدمتش باقی مانده است.

با این حال این هافبک موفق شده بخشی از سربازی خود را با کسری خدمت همراه کند و اکنون در انتظار تایید مستندات خود است. موضوعی که باعث شد تا او پیشنهاد ادامه سربازی‌اش در تیم ملوان بندرانزلی و بازگشت به لیگ برتر را نیز رد کند.

اکنون در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در مذاکره با رضا اسدی به بن بست رسیده و نتوانسته از حیث مالی به توافق با این بازیکن دست یابد، با اعلام این موضوع به یحیی گل‌محمدی با پیشنهاد جدیدی از سوی کادرفنی مواجه شده است. سرمربی سرخ‌ها با اطلاع از وضعیت احمد زنده‌روح، نام این بازیکن را به عنوان گزینه جدید خود در پست هافبک دفاعی در کنار کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به باشگاه اعلام کرده تا به زودی مذاکرات طرفین برای عقد قرارداد دنبال شود.

موضوع مهم اما این است که احمد زنده روح موفق شود هر چه زودتر مستندات و مدارک مربوط به کسر خدمت خود را دریافت کند تا شرایط برای مذاکره با پرسپولیس را پیش ببرد و فصل آتی بار دیگر بتواند به لیگ برتر بازگردد و این بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

بیشتر  بخوانید:

انتخاب عجیب سرمربی پرسپولیس روی اعصاب هواداران | چوب خط یحیی پر شد

یحیی تا به حال کلی خرید بد داشته و این قاعده مخصوصا شامل بازیکنان خارجی جذب‌شده از سوی این مربی می‌شود.

 
انتخاب عجیب سرمربی پرسپولیس روی اعصاب هواداران | چوب خط یحیی پر شد
 

مدت‌هاست که بحث جذب ۲ مهاجم خارجی از سوی پرسپولیس برای تکمیل فرایند نقل‌وانتقالات مطرح شده و حالا به‌نظر می‌رسد یکی از آنها به مرحله نهایی رسیده است. صحبت از کاسیانو ۳۳ساله است که باشگاه ارز لازم برای جذب او را هم تأمین کرده. این بازیکن در عضویت باشگاه ویزلای پرتغال است و گویا پرسپولیس منهای رقم دستمزد خودش، باید ۲۰۰هزار دلار هم بابت دریافت رضایتنامه او بپردازد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از رسانه‌ها به دیده تردید به کارنامه و کیفیت کاسیانو نگاه می‌کنند.

او در تیم آخرش به‌طور متوسط هر ۳۰۰دقیقه یک‌بار گل زده و این تازه یکی از بهترین بخش‌های کارنامه کاسیانو به شمار می‌آید! به علاوه او سن و سال بالایی هم دارد و با توجه به اینکه پرسپولیس به‌خودی خود تبدیل به یک تیم مسن شده، شرایط را برای سرخپوشان بدتر خواهد کرد.

 

طبیعتا خرید بازیکن خارجی ضعیف که در این اوضاع اقتصادی مستلزم صرف هزینه ارزی هم هست، برای هر مربی یک نکته منفی به شمار می‌آید، اما داستان در مورد یحیی گل‌محمدی وخیم‌تر از اینها به‌نظر می‌رسد. در حقیقت چوب خط این مربی پر شده و او اصلا فرصت تکرار اشتباهات قبلی را ندارد. یحیی تا به حال کلی خرید بد داشته و این قاعده مخصوصا شامل بازیکنان خارجی جذب‌شده از سوی این مربی می‌شود. اوساگونا، بازیکن ضعیفی بود، استوکس حاشیه‌های فراوانی داشت، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به‌کار نیامدند، شرزود تمیروف هم توقعات را برآورده نکرد. این ۳نفر آخر هنوز قرارداد دارند و روی دست تیم مانده‌اند. در چنین شرایطی اگر قرار باشد او باز هم خرید خارجی ضعیف انجام بدهد، صدای اعتراض‌ها بلند خواهد شد. امیدواریم کاسیانو و دیگر بازیکن مدنظر یحیی جواب بدهند و او را روسفید کنند، وگرنه خواهید دید که این بار سیل انتقادات به این راحتی متوقف نمی‌شود.

 

منبع : ورزش3
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      اسدی به درد پرسپولیس نمی خوره
      گل محمدی باید به جوان سازی تیم و پشتوانه ایجاد کردن توجه کنه که تا الان نکرده

    • رکگو ارسالی در

      قبول کنید که یحیی تو دوتا دربی جام حذفی فقط بخاطر ترس واحتیاط بازی رو واگذار کرد با این نیروهای خوبی که جذب شده دیگه بهانه ای باقی نمی مونه پس پیش به سوی قهرمانی !

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه