ارسال به دیگران پرینت

سعید معروف | والیبال | خواستگاری

خواستگاری عجیب یک دختر از سعید معروف | گفت‌وگوی جنجالی عادل فردوسی پور با سعید معروف+ویدئو

برای مشاهده ویدئو تعریف ماجرای جالب خواستگاری از سعید معروف در اردو تیم ملی با ما همراه باشید.

خواستگاری عجیب یک دختر از سعید معروف | گفت‌وگوی جنجالی عادل فردوسی پور با سعید معروف+ویدئو

گفت‌وگو عادل فردوسی پور با سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران و تعریف ماجرای جالب خواستگاری از سعید معروف در اردو تیم ملی 

سعید معروف یکی از بهترین والیبالیست های تیم ملی ایران است که وی در 28 مهر سال 1364 و زاده ارومیه است. سعید معروف هم اکنون کاپیتان تیم ملی والیبال بزرگسالان است و لقب بهترین پاسور آسیا را از آن خود کرده است. در این پست شرح زندگی خصوصی و بیوگرافی سعید معروف به همراه تعدادی از جدیدترین تصاویر این ورزشکار ایرانی گردآوری شده است.

سعید معروف، بهترین پاسور رقابت‎های والیبال انتخابی جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ ایتالیا را به خود اختصاص داد، کمیته Vis مسابقات انتخابی المپیک در توکیو ژاپن در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا ۲۰۱۳ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن اتنخاب شد. سعید معروف، محمد موسوی و شهرام محمودی که هر سه بازیکنان متین ورامین هستند‌، به ترتیب به عنوان گران‌ترین بازیکنان لیگ والیبال معرفی می‌شوند. می‌گویند برای این ۳ نفر در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد تومان هزینه شده. سعید مبلغی بیش از ۷۰۰ میلیون گرفته، محمد ۵۰ میلیون کمتر از او و شهرام هم ۵۰ میلیون کمتر از محمد.

سعید معروف والیبال را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم‌های پگاه، صنام، گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد. سعید معروف ،درسال ۱۳۸۰ وارد تیم ملی نوجوانان و سال ۱۳۸۴ هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

سعید معروف خطاب به فردوسی‌پور: خوشحالم والیبال «برنامه نود» نداره!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • خاتمی ارسالی در

      خدااااییش خیییلی عشقی سعیدمعروف ....دوست دارم خیییلی زیاد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه