ارسال به دیگران پرینت

وای فای | سیگنال وای فای | تقویت سیگنال وای فای

7 نکته اساسی برای تقویت سیگنال Wi-Fi | این اثار مخرب را جدی بگیرید !

ما در سایت ما می‌خواهیم 7 نکته را به شما یاد میدهیم تا سیگنال Wi-Fi را تقویت کنید . این ترفندها را امتحان کنید تا نتیجه بگیرید.

7 نکته اساسی برای تقویت سیگنال Wi-Fi | این اثار مخرب را جدی بگیرید !

ما در سایت می‌خواهیم 7 نکته را به شما یاد میدهیم تا سیگنال Wi-Fi و اینترنت را تقویت کنید . این ترفندها را امتحان کنید تا نتیجه بگیرید.

۱. سرعت اینترنت را تست کنید

قبل از امتحان کردن هر چیزی، بهتر است به اصول اولیه پایبند باشید. ابتدا، سرعت اینترنت تست کنید . اگر سرعت اندازه‌گیری شده آن‌طور که باید نیست، بهتر است با ارائه‌دهنده اینترنت خود تماس بگیرید تا آن را تقویت کنند.

 

2. روتر خود را حرکت دهید

محل قرارگیری روتر شما برای سیگنالی که دریافت می کنید بسیار مهم است. روتر را در یک مرکز جایی که هستید ،قرار دهید. دیوارها، یخچال‌ها (یا سایر وسایل الکترونیکی)، آکواریوم و غیره مانع آن نشود. دستگاه خود را در یک گوشه مخفی نکنید. به روتر خود فضای کافی برای «نفس کشیدن» بدهید. J

برنامه‌هایی وجود دارد که به شما کمک میکند بهترین مکان را برای روتر پیدا کنید.

3. آنتن‌های روتر را تنظیم کنید

اگر آنتن‌ها را به‌صورت عمودی تنظیم کنید، سیگنال به‌صورت افقی پخش می‌شود. و اگر آنتن به صورت افقی باشد، سیگنال به صورت عمودی داده می‌شود. اگر خانه یا محل کار شما یک طبقه است، بهتر است که آنتن ها را به صورت عمودی قرار دهید. اگر به پوشش Wi-Fi در طبقه بالا و پایین نیاز دارید، باید آنها را در زاویه 30 درجه قرار دهید.

 

4. از وای فای خود در برابر کاربران دیگر محافظت کنید

شبکه شما با رمز عبور «1234» ایمن نیست. بهترین راه حل ، ایمن کردن شبکه وای فای، با یک رمز عبور قوی است. این کار به کاربران دیگر اجازه نمیدهد رمز عبور شما را براحتی هک کنند.

 

5. اینترنت، دستگاه هایی را که استفاده نمی کنید قطع کنید

تعداد دستگاه‌هایی را که از وای فای استفاده می‌کنند کاهش دهید و ترافیک شبکه را کاهش دهید . روترهای مدرن دارای ویژگی‌هایی مانند QoS (کیفیت خدمات) هستند که به شما کمک می‌کند ترافیک برخی از دستگاه ها را اولویت‌بندی کنید.

6. روتر خود را به روز کنید

به‌روزرسانی روتر بسیار ضروری است که باید به‌طور منظم انجام دهید. با ویژگی‌های به‌روزرسانی‌شده جدید، نه تنها عملکرد روتربهترمی‌شود، بلکه امنیت آن هم افزایش پیدا میکند. برای به‌روزرسانی برخی از روترهای قدیمی باید به وب‌سایت آن بروید و خودتان نرم‌افزار آن را دانلود کنید. روترهای جدید را باید در پنل کاربری به‌روزرسانی کرد.

 

۷. روتر وای فای جدید بخرید

اگر هیچ کدام از این روش ها جواب نمی دهد. یا روتر شما قدیمی است و یا نویز دارد که باید روتر جدید یا نویزگیر بخرید.

مدل‌های جدیدتر روتر از محدوده‌های پوشش وسیع‌تری پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند تا ۱۰ گیگابیت بر ثانیه سرعت داشته باشند .

آیا تا به حال مشکل سیگنال وای فای داشته اید؟ کدام راه حل برای شما مفید بود؟ نظراتتان را برای ما بنویسید.

منبع : سایت طلا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه