ارسال به دیگران پرینت

علیرضا نیکبخت | همسر علیرضا نیکبخت | خانه لاکچری علیرضا نیکبخت

خانه لاکچری علیرضا نیکبخت رونمایی شد | خودنمایی عجیب همسر علیرضا نیکبخت

همسر علی رضا واحدی نیکبخت با منتشر کردن عکسی عجیب از استایلش باز هم سوژه جنجالی کاربران فضای مجازی شده است.

خانه لاکچری علیرضا نیکبخت رونمایی شد | خودنمایی عجیب همسر علیرضا نیکبخت

گویا مونا نیکبخت به مثابه همسرش علیرضا نیکبخت علاقه وافری به حواشی و مرکز توجه بودن دارد. سلفی ها و ویدیوهای مدام او از داخل ماشین های لاکچری همسرش باعث نقد های زیادی به او شده بود.

اما ظاهرا او علاوه بر ماشین به ساختمان و برج های لوکس هم علاقه زیادی دارد و جدیدا با انتشار تصاویر خودش مقابل ساختمان های شمال تهران مدل جدیدی از خودنمایی را در پیش گرفته است.

به تازگی او عکسی یه سبگ مدلینگ و با استایل رنگ سبز و کیف و کفش برند مقابل ساختمان محل زندگی شان برای مخاطبانش به اشتراک گذاشته که با واکنش های اغلب منفی کاربران مواجه شده است.

ودنمایی همسر علیرضا نیکبخت این بار با ساختمان لاکچری شان!

ظاهرا این روزها همسران بازیکنان فوتبال در مسابقه خودنمایی کردن و تظاهر به خوشبختی مسیر عجیبی را در پیش گرفته اند.

بیوگرافی علیرضا نیکبخت واحدی

نیکبخت واحدی مدلینگ ایرانی در نهم تیر 1359 در مشهد متولد شده است. او مهاجم اسبق تیم استقلال و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بوده است.

او در مدلینگ فعالیت دارد و به عنوان مدل تبلیغاتی با برندهای معروف همکاری دارد.

آشنایی او با دختری در فیسبوک باعث شد که برای اولین بار ازدواج کند. اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد. او می گوید: در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد، چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

همچنین او در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

علیرضا نیکبخت به تازگی برای بار دوم ازدواج کرده، و زندگی پر زرق و برقی را با همسرش آغاز کرده است. همسر جدید او آرایشگر می باشد.

منبع : وقت صبح
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      این نمونه فوتبالیستهای امروزی که تواین وضعیت اقتصادی این جوری با پولهای باد آورده فخر فروشی میکنند آقای عباسی درست گفته درباره این فوتبالیستها

    • طاروقه رحیمی ارسالی در

      باپول این مردم گرفتارو مظلوم یک عده تازه به دوران رسیده وپولهای مفت و زحمت نکشیده باید هم این کارها و بکنند ورزش باید عشق و علاقه نباشه نه حرفه که ابنطور پر مدعا و مفت خور بشن من که به نوبه خودم بک ریال از سهم م را راضی نیستم اینها هم مثل ادمهای معمولی کار داشته باشن و واقعا ورزش و فوتبال را برای علاقه شان ادامه دهند مثل علی پروین ها

    • Amir ارسالی در

      ورزش فقط فوتبال نیست چرا باید تمام بودجه ورزش خرج فوتبال بشه تا این تازه به دوران رسیده ها برای مردم فخر فروشی بکنن به نظر من باید باشگاه ها خصوصی بشه وهر کسی دوست داشت از پول خودش خرج کنه خرج کردن از بودجه عمومی کاراشتباهی هستش مثلا من اصلا خودم فوتبال رو دوست ندارم خیلی ها هم همینطور هستن من وخیلی ها راضی نیستیم این عدالت نیست که تو این وضعیت اقتصادی که مردم به نان شب محتاج هستن این همه پول خرج فوتبال بشه که یک مشت دوزاری برای مردم فخرفروشی کنن

    • ناشناس ارسالی در

      دارندگی وبرازندگی پول دارند زیادهم دارند ومی خواهند آنچه دوست دارند بخرند وحالشو ببرند دیگران باید یاد بگیرند در روش زندگی دیگران دخالت نکنند بجای حسودی کردن بدنبال پول در آوردن باشند

    • مسعود ارسالی در

      علیرضا نیکبخت لیاقت این زندگی رو داره چون در کودکی زندگی پر مشقتی رو داشته
      شغل مادر نیکبخت یکی از 10 شغل سخت
      دنیا بود
      [ مادرش جنده بود،هر سه زنش هم که تا حالا
      باهاشون ازدواج کرده جنده بوده اند]

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه