ارسال به دیگران پرینت

دانلود فیلم هندی 2022

سینمای هند مدت‌ هاست که یکی از قوی ‌ترین صنعت ‌های سینمایی جهان به حساب می ‌آید محبوبیت فیلم‌ های هندی نه تنها در آسیا و کشور ما ریشه دوانده است بلکه این محبوبیت به گونه‌ای جهانی است، بالیوود در کنار سینمای چین و سینمای آمریکا بخش بزرگی از صنعت هنر هفتم را در اختیار دارد و البته ویژگی ‌های خاص خود را نیز به همراه دارد ویژگی‌ هایی که تنها مخصوص فیلم ‌های هندی است.

دانلود فیلم هندی 2022

دانلود فیلم هندی 2022

سینمای هند مدت‌ هاست که یکی از قوی ‌ترین صنعت ‌های سینمایی جهان به حساب می ‌آید محبوبیت فیلم‌ های هندی نه تنها در آسیا و کشور ما ریشه دوانده است بلکه این محبوبیت به گونه‌ای جهانی است، بالیوود در کنار سینمای چین و سینمای آمریکا بخش بزرگی از صنعت هنر هفتم را در اختیار دارد و البته ویژگی ‌های خاص خود را نیز به همراه دارد ویژگی‌ هایی که تنها مخصوص فیلم ‌های هندی است. خوانندگی و رقص، صحنه‌ های تخیلی و فراتر از آن و نشان دهنده‌  اعتقادات و اعمال هندی ‌ها و البته در اکثر مواقع با داستانی پند آموز از ویژگی های منحصر به فرد بالیوود محسوب ساخته می شود و خوب است این را بدانید که سینمای بالیوود بزرگترین تولید کننده فیلم در جهان است، به همین دلیل در این مطلب قصد داریم فیلم های محبوب هندی و فیلم های جدید را معرفی کنیم تا شما برای دانلود فیلم هندی 2022 مشکلی نداشته باشید و با خیالی آسوده به تماشا آن در کنار خانواده بنشینید.

فیلم کلاس هشتاد و سه Class of ’83 2020

2-1

کلاس هشتاد و سه  (Class of ’83) فیلمی به کارگردانی اتل سابهاروال در سال 2020 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور هندوستان و در ژانر اکشن و جنایی می‌ باشد. بابی دیول، ویشوجیت پرادهان، مونیکا پانوار، گتیکا تیاجی، آنوپ سونی، راوی سینق در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ خلاصه داستان : این فیلم براساس کتاب کلاس 83 ساخته شده است و داستان یک پلیس قهرمان را که به عنوان معاون دانشکده پلیس به یک مجازات محکوم شده است، روایت می کند.

فیلم Tanhaji: The Unsung Warrior 2020

تانهاجی: جنگجوی ستایش نشده  (Tanhaji: The Unsung Warrior) یک فیلم هندی در ژانر اکشن، تاریخی و فیلم زندگی ‌نامه‌ای محصول سال 2020 میلادی که با بازی اجی دیوگن، سیف علی خان و کاجول است. پیش‌ تولید در تاریخ 20 ژوئیه 2017 آغاز شد. فیلمبرداری اصلی از 25 سپتامبر 2018 آغاز شد. در 19 نوامبر، تریلر رسمی فیلم توسط تی-سریز پخش شد. در 16دسامبر، دومین تریلر رسمی فیلم پخش شد. این فیلم به‌طور رسمی در 10 ژانویه سال 2020 اکران شد؛ خلاصه داستان : فیلم تانهاجی: جنگجوی ستایش نشده 2020 ، امپراتور مغول قصد تصاحب هندوستان و گسترش امپراتوری اش را دارد، شیواجی، پادشاه ماراتا است و سعی می ‌کند تا این امر را از تنهاجی که فرماندهٔ امپراتور ماراتا است پنهان کند چرا که جشن ازدواج پسر تنهاجی نزدیک است اما تنهاجی از موضوع مطلع می ‌شود و تصمیم می ‌گیرد جلوی سرباز مورد اعتماد امپراتور مغول یعنی اودیبان را بگیرد و او را از رسیدن به قلعه و تحت کنترل گرفتن آن متوقف کند، همچنین دوبله فارسی این فیلم نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فیلم Rangasthalam 2018

2-2

تئاتر  (Rangasthalam) فیلمی اکشن، محصول سال 2018 کشور هند به کارگردانی سوکومار است. بازیگرانی چون رام چاران، آناسویا بارادواج، سامانتا آکیننی، آدی پینیستی، جاگاپاتی ببو، پوجا هگده، پراکاش راج و پوجیتا پونادا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم تئاتر با بودجه 8.7 میلیون دلاری ساخته ‌شده و در گیشه سینماهای سرتاسر جهان به‌ فروش 30.4 میلیون دلاری رسید. این فیلم که محصول کمپانی میتری مووی میکرز به حساب می‌ آید، از نظر موسیقی، فیلمبرداری و عملکرد تیم بازیگران، مورد ستایش منتقدان قرار گرفته ‌است؛ خلاصه داستان : فیلم تئاتر 2018، داستان این فیلم در دهه‎ی 1980 در هند اتفاق می ‎افتد. چیتی‌ بابو یک مرد فقیر و بی‌گناه است که از ناشنوایی جزئی رنج می ‎برد. وی از طریق رساندن آب به زمین‌ های کشاورزی امرار معاش می‎کند. داستان فیلم از آنجایی آغاز می ‎شود که برادرش تصمیم می‎ گیرد تا علیه حاکم این روستا که سی سال است آنجا را اداره می ‎کند، قیام کند. از طرفی دیگر، چیتی‌ بابو تنها نگران سلامتی برادرش است و کارهای زیادی برای حفاظت از وی انجام می ‎دهد و…

فیلم کرک Krack 2021

2-3

کرک یک فیلم اکشن هندی زبان تلوگو به کارگردانی Gopichand Malineni در سال 2021 است که فیلمنامه را با دیالوگ های Sai Madhav Burra نوشت. بازیگران این فیلم Ravi Teja ، Shruti Haasan ، Varalaxmi Sarathkumar و Samuthirakani هستند. این محصول توسط B. Madhu تحت پرچم بخش فیلم های ساراسواتی تولید شده است که براساس چندین واقعه واقعی در ایالت های آندرا پرادش و تلانگانا اتفاق افتاده است. داستان به دنبال P. Veera ShankarRavi Teja ، یک بازرس حلقه مستقر در آندرا ، معروف به از بین بردن مجرمان با سبک امضای پلیس است. هنگامی که شانکار در آنگول منصوب می شود، یک گانگستر معروف کاتاری کریشنا (ساموتیراکانی) مرتکب یک قتل ستون فقرات می شود و شانکار را عصبانی می کند، که منجر به رقابت بین شانکار و کاتاری می شود. پس از راه اندازی در یک مراسم رسمی در 14 نوامبر 2019 در حیدرآباد، عکس اصلی با وجود تاخیر در تولید به دلیل همه گیری COVID-19 در 21 نوامبر 2019 آغاز شد و در 7 دسامبر 2020 به پایان رسید. این فیلم شامل موسیقی به ثمر رسیده توسط S. Thaman ، با فیلمبرداری توسط G. K. Vishnu و تدوین توسط Naveen Nooli است. کراک در 9 ژانویه 2021 به صورت تئاتری آزاد شد و در گیشه موفق بود.

فیلم هزارتو 2 Bhool Bhulaiyaa 2 2022

فیلم هزارتو 2 محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی آنیس بازمی است و نویسندگی این فیلم را آکاژ کاشیک نوشته است؛ اگر قصد دانلود فیلم هندی جدید را دارید فیلم هزارتو 2 یکی از جدیدترین فیلم های کشور هندوستان است همچنین این فیلم در تاریخ 20 می 2022 به تهیه کنندگی بوشان کومار، مراد ختانی، کریشان کومار با بودجه 65 کرور به نمایش درآمد و توانست در گیشه فروش 265 کرور را پشت سر بگذارد که با توجه به بودجه ساخت این فیلم یک موفقیت برای این فیلم و سازندگان آن محسوب می شود همچنین پس از انتشار این فیلم در هندوستان با استقبال خوب تماشاگران مواجه گشت و پس از تصاحب گیشه توانست امتیاز 6.3 از مجموع 25 هزار رای ثبت شده در سایت imdb را نصیب خود کند ،در این فیلم ستارگانی همچون تابو، کارتیک آریان، کیارا ادوانی هنرنمایی کرده اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه