ارسال به دیگران پرینت

بازنشستگان | تسهیلات ویژه برای بازنشستگان | وام ضروری بازنشستگان

خبر خوش برای بازنشستگان | نحوه دریافت و چگونگی بازپرداخت تسهیلات ویژه برای بازنشستگان

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اعلام نتایج مشمولان دریافت وام ضروری بازنشستگان کشوری تا اواخر تیرماه خبر داد و گفت: مبلغ وام ضروری سال ۱۴۰۱ از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته و به ۳۰۰ هزار نفر اعطا می‌شود.

خبر خوش برای بازنشستگان | نحوه دریافت و چگونگی بازپرداخت تسهیلات ویژه برای بازنشستگان

محمود مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگان کشوری درباره زمان اعلام نتایج ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان در سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری سال ۱۴۰۱ بازنشستگان کشوری و وظیفه‌بگیران صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد.

وی افزود: بررسی سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، میزان حقوق دریافتی و سایر موارد بررسی شده و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل در حال انجام است و نتایج نهایی واجدان دریافت وام، اواخر همین ماه اعلام و اولین نوبت وام در مرداد ماه به حساب گروه اول واریز می‌شود.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگان کشوری با بیان اینکه کارمزد این وام چهار درصد است گفت: ۳۰۰ هزار نفر مشمول این وام ضروری هستند و وام مذکور را در هشت نوبت دریافت می‌کنند.

مرتضایی‌فرد اضافه کرد: طی توافقات انجام شده با بانک عامل، اعتبارات و سقف پرداختی تسهیلات به بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یافته و مبلغ این وام در سال جاری از ۱۲ به ۱۵ میلیون تومان  رسیده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی اضافه کرد: ۲۴ هزار نفرباقی مانده از ثبت نام کنندگان دوره قبل وام مشمول دریافت مبلغ ۱۵ میلیون تومانی هستند.

 

بیشتر بخوانید:

بررسی دستور رئیس‌جمهور درباره حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان قابل اجرا است؟

کلاف سردرگرم افزایش حقوق بازنشستگان تاکنون هنوز باز نشده است!

منبع : سلام نو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      صندوق بازنشستگی کشوری شرم کنید، بس کنید این تبلیغات کذایی، بجای جار و جنجال وام و تسهیلات، فکر همسان‌سازی و ترمیم حقوق بازنشستگان کشوری باشید .

      • بی نام ارسالی در

        اخه بایدچطوری به این دولت بی سواد فهماند

    • حیدر حیدری ارسالی در

      بالاخره تکلیف همسان سازی با9 هزار میلیارد کی اجرا می شود با این تورم سرسام آور وحذف یارانه اکثر بازنشستگان ده درصد افزایش حقوق عملا توجیح ندارد پس بفکر بازنشستگان باشید شعار ندهید

    • بازنشسته کشوری ارسالی در

      وام ۱۵ تومانی هم کجای کار را میگیرد لطفا وام بیشت ی بدهید از طریقبانگ و در ضمن حق و حقوق باز نسته را بدهید که اضافه کردن حقوق و همسانسازی را اعمال کنید تا به درد مردم بخورد

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه