ارسال به دیگران پرینت

سوسانو | هان های جین | جومونگ

خبری عجیب درباره همسر بازیگر نقش بانو سوسانو | اختلاف سنی عجیب هان های جین با همسرش + عکس

هان های جین که با بازی در نقش بانو سوسانو در سریال افسانه جومونگ در میان ایرانی ها مشهور شد، با همسرش اختلاف سنی نسبتا زیادی دارد که به واقع قابل باور نیست.

خبری عجیب درباره همسر بازیگر نقش بانو سوسانو | اختلاف سنی عجیب هان های جین با همسرش + عکس

زندگی سلبریتی ها همیشه زیر ذره بین طرفدرانشان بوده و هست و اغلب جزئیات زندگی آنها مثل اطلاعات بیوگرافی هایشان در اختیار عموم قرار میگیرد؛ از سن و محل تولد آنها تا ازدواج و مشخصات همسرشان. میزان کمی از همین مشخصات منتشر شده کافیست تا کاربران متوجه موارد ریزی همچون فاصله سنی سلبریتی ها و همسرانشان شوند.

در میان چهره های مشهور و بازیگران زنی که از شوهرانشان بزرگتر هستند، نام "هان های جین" بازیگر نقش بانو سوسانو هم به چشم میخورد؛ بازیگری که در بین ایرانی ها محبوبیت فوق‌العاده ای دارد و این محبوبیت را با کامنت های منتشر شده در اینستاگرام سوسانو به خوبی می توان درک کرد.

سوسانو-و-همسرش

 

بانو سوسانو 8 سال از همسرش بزرگتر است

هان های جین در جولای 2013 با ستاره فوتبال کره جنوبی کی سونگ یونگ که هشت سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد. هان های جین بازیگر معروف کره ای یا بانو سوسانو معروف ایرانی ها در 27 ام اکتبر 1981 در منطقه دامیانگ واقع در جئولانام- دو کره جنوبی به دنیا آمده است و دو خواهر به نام های هان مو یونگ و هان کا یونگ دارد.

 

کی سونگ یونگ همسر واقعی هان های جین سلبریتی مشهور یا بانو سوسانو بازیکنان حرفه ای فوتبال و کاپیتان تیم کره جنوبی متولد 24 ژانویهٔ 1989 است که در تیم های اف سی سئول، سلتیک اسکاتلند، سوانسی سیتی، ساندرلند و... بازی کرده است. او 8 سال از همسر خود کوچکتر است.

هان-های-جین

سوسانو سریال جومونگ و همسرش در 13 سپتامبر 2015 صاحب دختری به نام کی سو-اون شدند که در حال حاضر6 یا 7 ساله است.

هان های جین به جز بازی در افسانه جومونگ در آثار مختلفی مانند Doctor Crush" ، "Syndrome" ، "One Warm World" ، "Man in Love" ، "No Mercy" ، "26 Years" ، "Rise of the Guardians" ، "The Thorn Birds" ، "Terroir"، Jejungwon" و... به ایفای نقش پرداخته است

 

منبع : فرتاک
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه