ارسال به دیگران پرینت

ازدواج دختر | ازدواج دختر ۱۱ ساله

ازدواج اجباری دختر 11 با پدرش | عروس و همه میهمانان گریه کردند!+ تصاویر

پیرمرد 62 ساله اهل کالیفرنیا یکی از متفاوت ترین و در عین حال غم انگیزترین مراسم عروسی را برای دختر 11 ساله اش برگزار کرد.

 ازدواج اجباری دختر 11 با پدرش | عروس و همه میهمانان گریه کردند!+ تصاویر

جیم زتز 62 ساله اهل کالیفرنیا که مبتلا سرطان لوزالمعده سطح 4 است و مطمن بود که در مراسم عروسی دخترش حضور نخواهد داشت.

پس در مراسمی که در حیاط پشتی منزل شان در 14 مارس با حضور اقوام و دوستان خوب برگزار شد با غرور دست دخترش جوزی را گرفت و رینگ ای را بر انگشت اشاره وی قرار بخشید تا برای دختر خویش یاد ای شیرین به جای بگذارد.

پدر بسیار بیمار یک دختر 11 ساله که می دانست آنقدر زنده نخواهد ماند تا در عروسی دخترش او را همراهی کند بنابراین چند سال زودتر مراسم عروسی را با او برگزار کرد.

عکاسی به نام لیندزی ویلاتورو که درباره داستان غم انگیز خانواده زتز مطلع شده بود. تصمیم گرفت کاری متفاوت را در آخرین روزهای باهم بودنشان انجام دهد.
ازدواج+عجیب

بیشتر بخوانید: 

 

ازدواج نفرت انگیز مادربزرگ 61 ساله با نوه 24 ساله اش ! + تصویر

فاسد انگیزترین و حرام ترین ازدواج باعث واکنش مردم جهان شد و عروس خانم بی شرم از ازدواجش دفاع کرد.

 

ماجرای ازدواج دختر جوان با پدرش جنجالی شد!+تصاویر

دختر زیبا و مرد جوان در کنار هم بسیار جذاب و رومانتیک به نظر می رسیدند و همین باعث جلب توجه مردم میشد برای همین شک و شبهات روز به روز بیشتر شد تا اصل ماجرا فاش شود راز دروغ و خبرسازی دروغین برملا شود.

منبع : زنهار
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ن ر ج س ارسالی در

      با سلام لطفاااان این حرف هااا رو ننویسید از مسولین خواهشمندم استعفر الله دختر با پدر خودش ازدواج میکند خواهشمندم مسولین جلوگیری کنند از این چیزااا هاااا نگدارید پخش کنند خداوکیلی زشته و بد آموزی میاره مگر بهایی بی دین باشند والا حرف ش هم زشت ه وای وای خوبیت نداره زندنشم

    • دوستدار وطن ارسالی در

      تیتر برخی از خبرها با متن همخوانی ندارند آخه کجا پدر با دخترش ازدواج کرده ؟ فقط یک جشنی با حضور فامیلش گرفته برای دخترش و یک مدل براش بعنوان خاطره درست کرده نه ازدواج واقعی

    • بهار ارسالی در

      واقعاشرم آوره خیانت به روش ماهواره مسئولهاکجایندتوگورکه خبرها راستش نکن اونوقت میگن دینمان اسلام است آبروی دین بردیدخدانابودتون کنه جوونهانابودزنهابیصاحب وشوهراوبرادرابی غیرت بهداداسلام برسیدکه رفت خدابیامرز مطهری کجایید

    • ناشناس ارسالی در

      بسیار فجیع و‌شنیع آیا کسی نیست که.‌‌ جلو این رسانه ها و تبلیغات زشت ونا متعارف را بگیرد ننگ بر شما

    • هادی ارسالی در

      افشای گناه از خود گناه بدتر است .این امر موجب رواج گناه ساده انگاری در اذهان عمومی میشود .البته نمیتوان انکار نمود که در روابط خانوادگی حریمها باید حفظ شود .در خانواده هر کسی جایگاه خودش را دارد . همسر جایگاه همسری و فرزند جایگاه فرزندی دارد.اگر حریم‌ها حفظ نشود امکان اینکه دختر عاشق پدرش شود وجود دارد و بالعکس.

    • ناشناس ارسالی در

      بر پدر مادر ش لعنت

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه