ارسال به دیگران پرینت

ثبت شرکت و راهنمای پیگیری بصورت آنلاین

ثبت شرکتهای تجاری و غیر تجاری، نیاز به یادگیری و شناخت کامل از مراحل، قوانین، شرایط و هزینه های آن دارد. تاسیس کمپانی و شرکت، امری رایج در بسیاری از کشور های دنیا از جمله ایران می باشد و برای پیگیری ثبت شرکتها، باید از مسیر درست آن اقدام کرد.

ثبت شرکت و راهنمای پیگیری بصورت آنلاین

ثبت شرکتهای تجاری و غیر تجاری، نیاز به یادگیری و شناخت کامل از مراحل، قوانین، شرایط و هزینه های آن دارد. تاسیس کمپانی و شرکت، امری رایج در بسیاری از کشور های دنیا از جمله ایران می باشد و برای پیگیری ثبت شرکتها، باید از مسیر درست آن اقدام کرد. پیگیری ثبت و تاسیس انواع شرکت ها از جمله : شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شرکت سهامی خاص، می تواند بصورت حضوری یا آنلاین انجام شود. همچنین هر کدام از این شرکتها شرایط خاصی برای تاسیس دارند. به عنوان مثال باید بدانیم که چه مدارک، مجوز ها و مراحلی را باید طی کنیم تا بصورت رسمی و قانونی یک کمپانی را در شهر یا کشور مورد نظر افتتاح کنیم. راهنمای پیگیری مراحل و بررسی شرایط تاسیس شرکتهای تجاری یا غیر تجاری موضوع بحث ما در این نوشتار می باشد.

ثبت شرکت یا کمپانی چیست؟

A-2

منظور از تاسیس شرکتها در یک شهر یا کشور، انعقاد یک قرارداد رسمی و معتبر بین شرکای آن مجموعه، به منظور پیگیری فعالیت های اقتصادی یا تجاری می باشد. اما واژه " ثبت شرکت" به پیگیری مراحل و شرایط آن که در آخر باعث تاسیس یک شرکت خواهد شد، گفته می شود. حال شرکتهای قابل تاسیس و ثبت در ایران و خارج از کشور، انواع مختلفی دارند که معمولا 3 مورد از آنها، بیشترین تقاضا را دارند. افراد حقوقی با فعالیت های قانونی در شرکتهای خود، می توانند از مزایای زیادی بهره مند شده و در حوزه کاری خود پیشرفت های چشم گیری ایجاد کنند.

بهترین شرکتها برای ثبت در ایران یا کشور های خارجی

شرکت هایی که در ایران یا سایر کشور ها قابل تاسیس و راه اندازی هستند، بر اساس تعداد افراد، نوع شرکا، سهام و عواملی این چنین از هم تمایز پیدا می کنند. اما 3 نوع از معروف ترین و بهترین شرکتها برای ثبت در ایران، شامل موارد زیر می باشند.

  • شرکت مسئولیت محدود
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت سهامی عام

مدارک ثبت شرکت

زمان که قصد پیگیری مراحل تاسیس و راه اندازی یک کمپانی تجاری یا همان شرکت را داشته باشید، طبیعتا نیاز به تهیه مدارک و مجوز ها، اولین موردیست که احساس می شود. برای تهیه مدارک ثبت شرکت در قدم اول باید با نوع شرکتی که قصد پیگیری تاسیس آن را دارید، آشنا شده تا بتوانید به شناخت کامل از مراحل و اسناد مورد نیاز آن برسید. اما به دلیل تفاوت جزئی که در مدارک شرکتهای مسئولیت محدود، سهامی خاص و عام وجود دارد، در قالب یک لیست جامع، کلیه موارد لازم را در زیر درج کرده ایم.

  1. مدارک شناسایی شرکای یک شرکت ( کارت ملی وشناسنامه)
  2. تهیه تقاضانامه و اساس نامه برای تاسیس شرکت
  3. صورت جلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره شرکت مورد نظر
  4. در دست داشتن یک گواهینامه بانکی معتبر، به عنوان یک سند که 35 درصد از سرمایه شرکت در یک حساب رسمی واریز شده باشد
  5. در اختیار داشتن مجوز های ثبت شرکت ( این مجوز بر اساس نوع فعالیت یک کمپانی مشخص می شود)

ثبت فوری شرکت بصورت آنلاین

A-3

پس از شناخت انواع شرکتهای تجاری و غیر تجاری برای ثبت و تاسیس در ایران یا خارج از کشور، بهتر است تا با آموزش ثبت آنها بصورت آنلاین و اینترنتی آشنا شویم. برای تاسیس شرکتها بصورت آنلاین، شما می توانید با در دست داشتن مدارک و مجوز های لازم، به سامانه ثبت شرکت آگاه ثبت، به آدرس اینترنتی https://agahregister.net مراجعه نمایید. پس از ورود به این سامانه برای ثبت شرکت آنلاین، کافیست به صفحه مربوطه مراجعه کرده و درخواست خود را از طریق فرم های درج شده، شماره تماس یا چت آنلاین ارسال نمایید. پس از آن کلیه مراحل تاسیس شرکت شما در ایران یا کشور های دیگر، بصورت آنلاین و اینترنتی آغاز شده و تا درج شدن اسم شرکت شما در اداره ثبت شرکتها، ادامه پیدا خواهد کرد.

هزینه و قیمت تاسیس یک کمپانی

A-4

افراد حقوقی که برای تاسیس و ثبت انواع شرکتها قصد پیگیری مراحل را دارند، با حساب و کتاب در باره هزینه ها، بهترین روش را برای این کار انتخاب می کنند. هزینه ثبت شرکت با توجه به تعداد و نوع مجوز های لازم، کشور و شهر مورد نظر، نحوه پیگیری ( آنلاین یا حضوری )، سامانه ای که پیگیری مراحل را به آن واگذار می کنید و عواملی این چنین، تعیین می شود. همچنین این هزینه ها بر اساس نوسانات ارزی نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد. به همین دلیل نمی توان یک قیمت دقیق را برای این فرآیند، اعلام کرد. اما مواردی که شامل هزینه می شوند همیشه ثابت است.

آموزش دریافت مشاوره رایگان از سامانه معتبر

در فرآیند ثبت شرکت و راهنمای پیگیری مراحل آن، دریافت مشاوره رایگان می تواند یک ترکیب خوب به شما ارائه کند ! چرا که بدون صرف هزینه می توانید از شرایط و قوانین موجود آگاه شده و بهترین روش را برای تاسیس کمپانی و شرکت خود انتخاب کنید. برای دریافت خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت یا برند، می توانید از طریق سامانه آگاه ثبت اقدام کرده و کلیه سوالات و چالش های خود را با آن ها مطرح کنید.

 

آیا امکان ثبت شرکت در ایران بصورت رایگان وجود دارد؟

راه اندازی و تاسیس شرکتها در ایران، موضوعی بسیار رایج است که هزینه هایی که در این مسیر وجود دارد، امری طبیعیست. از همین رو برای تاسیس آنها همیشه هزینه هایی وجود داشته و نمی توان بصورت کاملا رایگان اقدام به پیگیری مراحل آن کرد.

سریع ترین روش برای تاسیس شرکتها کدام است؟

سریع ترین و بهترین روش برای این کار، مراجعه به سامانه ثبت شرکت آگاه می باشد. از این طریق شما می توانید بصورت آنلاین و اینترنتی در هر کجا از ایران، درخواست خود را ثبت کنید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه